???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши счетоводител в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Изисквания за заемане на длъжността старши счетоводител : 1. Минимални: • степен на образование – бакалавър • професионален опит – 2 години и/или ІV младши ранг 2. Допълнителни: • Аналитична компетентност; • Ориентация към резултати; • Работа в екип; • Комуникативна компетентност; • Фокус към клиента (вътрешен/външен); • Професионална компетентност; • Дигитална компетентност.
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Основна цел на длъжността Пълно, точно, вярно и своевременното счетоводно отразяване на стопанските операции във финансово-счетоводните отчети Изготвяне на първични счетоводни документи. Извършване на системен анализ на отчетните данни по счетоводните сметки. Да осигурява спазването на нормативните документи и следи за тяхното законово изпълнение във финансово-счетоводната област. Счетоводно отразяване на движението на материалните запаси и разчетите с подотчетните лица. Отчитане движението на дълготрайните материални активи и разчетите с подотчетните лица. Изготвяне на платежни нареждания за разплащане на получените фактури. Следене на разчетите за вземания и задължения. Анализ на счетоводните сметки. Обобщаване на месечните и тримесечните отчети.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Кандидатите подават писмено заявление за участие, към заявлението да се приложат следните документи: 1. Автобиография; 2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен; 3. Копия от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител, изтекъл едногодишен срок за изпитване, за заемане на длъжност при пълно работно време; 4. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка, удостоверения и др.) ; 5. Копие на формуляр от последната годишна оценка, ако е назначен по чл.15, ал.3 от ЗДС; 6. Копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността и/или удостоверяващи допълнителна квалификация и умения. Документите ще се приемат на място, в сградата на МТСП, Обединена приемна на МТСП, гише на АСП или по електронен път на е-mail: hrm@asp.government.bg в срок до 10.03.2021 г. включително.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
заповед мобилност.pdf
заявление мобилност.docx
Критерии.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран