В съответствие със Закона за държавния служител обявленията за конкурси за държавни служители се публикуват в Административния Регистъра едновременно с публикуването им в специализиран сайт или портал за търсене на работа. Обявленията за конкурси за държавни служители съдържат информация за:
- длъжността, за която се провежда конкурсът;
- администрацията и звеното, в което ще се заема длъжността;
- минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност;
- необходими документи за кандидатстване, място и срок за подаването им;
- общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса;
- образци на документи, които кандидатът трябва да попълни във връзка с кандидатстване по обявата.
Публикуват се конкурси или обяви за назначаване по служенбо или трудово правоотношение. Могат да се извършват справки за конкурси и обяви.
За търсене на подходящи обяви, натиснете: