???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

-    образователно-квалификационна степен: бакалавър;

-    област на висше образование: технически науки;

-    професионално направление: архитектура, строителство и геодезия;

-    минимален професионален опит: 3 г., свързани с функциите на настоящата дейност и/или придобит минимален ранг III младши.

Кандидатите за заемане на длъжността да отговарят на изискванията на чл. 40, ал. 1 от Закона за защита на класифицираната информация; да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време в администрация, различна от Министерството на отбраната и да е изтекъл едногодишният им срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл. 



Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Компютърна грамотност – умение за работа с MS Windows, MS Office, други специализирани програми, работа в мрежа.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Подпомага главния директор и началника на отдела при планирането и реализирането на политиката за инвестиции в строителството и модернизация на инфраструктурата на отбраната и при осъществяването на дейности с цел изпълнение правомощията на министъра на отбраната, възложени му по Закона за устройство на територията – одобряване на инвестиционни проекти и издаване на разрешения за строеж, откриване на строителния процес, приемане и въвеждане на строежите в експлоатация.



Формиране на основната месечна заплата: Размерът на основната месечна заплата за длъжността е в рамките от 2415 лв. до 4000 лв. Индивидуалният размер на основна месечна заплата се определя в зависимост квалификацията и професионалния опит на спечелилия подбора кандидат в съответствие с чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8, 9 и 9а от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, Вътрешните правила за заплатите в Министерството на отбраната, чл. 295, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България и заповед на министъра на отбраната № ОХ-569/12.06.2024 г.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1.Заявление за участие в подбора по образец (Приложение № 1 от Вътрешните правила за подбор по реда на чл.81а от ЗДСл в Министерство на отбраната);

2. Автобиография;

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

4. Копие на служебна книжка и други документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител, изтекъл едногодишен срок за изпитване, за заемане на длъжност при пълно работно време;

5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15 от ЗДСл, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава; 6. Копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – служебна/трудова и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива);

7.Копие на удостоверение за владеене на английски език.

8. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.

Документите се подават на адрес: гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 3, Министерство на отбраната – приемна, вход от ул. „Аксаков“, всеки работен ден от 9.00 - 12.00 ч. или по електронен път на адрес: mobility@mod.bg до 12.00 часа на 17.10.2024 г. . Срокът за подаване на документите е 10 дни от публикуване на обявлението в Порталa за работа в държавната администрация.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Критерии_приложение_2.doc
Заявление - приложение 1.docx
заповед ОХ930.pdf
длъжностна характеристика главен експерт.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран