???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1.   Минимални изисквания за длъжността:

-      образование – висше

-      образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;

-      професионална област – хуманитарни науки, социални, стопански и правни науки; технически науки и природни науки, математика и информатика;

-      професионален опит – 2 години в областите на дейност, описани в раздел IV на длъжностната характеристика и/или IV младши ранг.

2.   Изисквания към кандидатите:

-      да отговарят на минималните и специфични изисквания за длъжността;

-      да са с изтекъл едногодишен срок за изпитване;

-      да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

-      да не заемат длъжност при непълно работно време.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Подпомага дирекция „Програмни дейности“ във връзка с осъществяване правомощията на ръководителя на администрацията, свързани с организацията и координацията на конкурсните сесии по НИФ, административната обработка и проследяване на проектни предложения, подготовката и съхранението на документация.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи:

-      заявление за участие в подбора. В заявлението се посочва телефон за контакт, електронна поща, настояща месторабота, заемана длъжност от кандидата и дали кандидатът е назначен по заместване по реда на чл. 15 от ЗДСл.;

-      автобиография;

-      копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации;

-      копие на официални документи за трудов, служебен, осигурителен стаж, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит;

-      копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

-      копие на формуляр за годишна оценка на изпълнението на длъжността в администрацията, в която работи кандидатът, от последното годишно оценяване;

-      копие на други документи по преценка на кандидата.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Длъжностна характеристика
Заповед

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран