???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1. Изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове:

- длъжностно ниво по Класификатора на длъжностите в администрацията (КДА) – 6;

- наименование на длъжностното ниво по КДА – експертно ниво 2;

- минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър“;

- минимален професионален опит – 3 години опит на ръководна, експертна или учителска длъжност в системата на училищното образование и изпълнение на дейностите, свързани с провеждането на държавната политика в обучението по информатика и информационни технологии или

-  минимален ранг – III младши

1.2. Допълнителни изисквания, посочени в длъжностната характеристика:

- Област на висшето образование от Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления „Природни науки, математика и информатика“ - професионално направление „Информатика и компютърни науки“.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Кратко описание на длъжността:

         Основна цел на длъжността: Организира и координира дейностите, свързани с провеждането на държавната политика в обучението по учебните предмети компютърно моделиране, компютърно моделиране и информационни технологии, информатика и информационни технологии в училищното образование.

         Области на дейност: 1.Дейности, свързани с методическото подпомагане на системата на предучилищното и училищното образование чрез регионалните управления на образованието при внедряването и прилагането на държавните образователни стандарти от компетентността на дирекцията и на учебните програми от общообразователната и от профилираната подготовка и по компютърно моделиране, компютърно моделиране и информационни технологии, информатика и информационни технологии в училищното образование; 2. Валидиране на неформалното обучение и информално учене в областта на общообразователната подготовка в училищното образование; 3. Разработване и управление на национални проекти и програми, свързани с проблемите на организацията и съдържанието на училищното образование.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Заявление за участие в подбора (свободен текст, с посочване на телефони, електронна поща, адрес за кореспонденция);

2. Професионална автобиография;

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

4. Копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно времe;

5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

6. Копие на документ, който в цялост съответства на съдържанието на оригиналния документ, удостоверяващ продължителността и областта на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина. Кандидатът може да предостави и копие на други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит професионалния опит (в т.ч. длъжностна характеристика; граждански договор, придружен със справка за осигурителния доход за социално осигуряване, издадена от съответната компетентна институция.); Документи, удостоверяващи професионален опит на чужд език, следва да са преведени на български език, при спазване на изискванията на Правилника за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа.

7. Други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед мобилност СПУО.pdf
Критерии за подбор-експ.дл.doc

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран