???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши юрисконсулт в Националната агенция за приходите и в Агенция „Митници“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

ИЗИСКВАНИЯТА КЪМ ВАС, СЪГЛАСНО НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ:

  • да имате минимална образователно-квалификационна степен „магистър“;
  • да притежавате минимален професионален опит 2 години или да имате придобит ІV младши ранг като държавен служител;
  • да отговаряте на условията за назначаване по чл. 9 от Закона за НАП, които са необходими предпоставки за заемане на длъжност в НАП;
  • да сте назначени по служебно правоотношение в администрация, различна от Национална агенция за приходите и по отношение на Вас:

- да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по чл. 12 от ЗДСл;

- да не заемате длъжност при непълно работно време;

- да не сте назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

  • притежавани компетентности: аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента (вътрешен/външен), професионална компетентност и дигитална компетентност.
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

ДОПЪЛНИТЕЛНИ ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И КВАЛИФИКАЦИИ, КОИТО ЩЕ ВИ ДОНЕСАТ ПРЕДИМСТВО:

  • много добро познаване на Закона за хазарта /ЗХ/ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
  • опит в прилагането на юридически консултации в областта на хазартното законодателство, както и осъществяването на процесуално представителство по дела, свързани със Закона за хазарта;
  • много добри умения за работа в среда Windows и за използване приложенията на Microsoft Office с акцент MS Excel;
  • много добро познаване и умения за работа с общи и специализирани за длъжността приложни програмни продукти;
  • допълнителна компетентност: професионално-ролева гъвкавост;
  • владеенето на чужд език е предимство.
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

В СЛУЧАЙ ЧЕ ПОСТИГНЕМ ВЗАИМНО ОДОБРЕНИЕ, ВАШИТЕ ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЩЕ СА:


  • Осъществяване на процесуално представителство по дела, свързани със Закона за хазарта (ЗХ) и поднормативните актове по прилагането му;
  • Познаване, прилагане и проследяване за измененията в законодателството, свързано с дейността на дирекцията;
  • Участие в разработването на нормативна база, свързана с дейността на дирекцията;
  • Участие в разработване на проекти за създаване, изменения и допълнения на нормативни и вътрешно-ведомствени актове, свързани с функциите на дирекцията, в съответствие с действащата нормативна уредба;
  • Изготвяне на правни становища и юридическа консултация по проблеми, касаещи законосъобразното функциониране на дейностите на дирекцията;
  • Изготвяне на становища в областта на дейността на дирекцията по проекти на нормативни актове, получени от други държавни органи за съгласуване;
  • При необходимост консултиране на съответните длъжностни лица относно законосъобразното съставяне на актове за установяване на нарушения и уведомяване за констатираните допуснати неточности и нарушения в съответните актове;
  • Изготвяне на решения и проекти на документи, свързани с спазването на законовите срокове и процедури при изпълнение на дейностите в дирекцията, съгласно ЗХ;
  • Изготвяне или съгласуване на актове, в случай че са изготвени от други отдели в дирекцията, по откриване на административно производство за издаване на акт за установяване на публично държавно вземане и на актове за установяване на публично държавно вземане;
  • Изготвяне на проекти на наказателни постановления, във връзка със съставени актове за установяване на административни нарушения по ЗХ и поднормативните актове по неговото прилагане;
  • Съгласуване и/или изготвяне на отговори по запитвания на заявители във връзка с подадени заявления в регистъра по чл. 10г от ЗХ;
  • Участие в разработването, съгласуването и актуализирането на процедури, единни условия и правила в областта на хазартните дейности;
  • Извършване на периодичен преглед на практическото приложение на процедурите, инструкциите и указанията, вкл. резултатите от дейността с оглед идентифициране на пропуски и възникнали потребности;
  • Участие в работата на вътрешноведомствени и междуведомствени комисии, работни групи и други колективни органи за сътрудничество в областта на надзорната дейност върху хазарта;
  • Обобщаване на информацията от статистическите и аналитичните дейности в дирекцията.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

ЗА ДА ОСЪЩЕСТВИТЕ ВАШЕТО ЖЕЛАНИЕ ДА БЪДЕТЕ ЧАСТ ОТ НАП, СЛЕДВА ДА ГО ЗАЯВИТЕ И ДОКУМЕНТАЛНО, КАТО ПОДАДЕТЕ СЛЕДНИТЕ ДОКУМЕНТИ:

  • заявление за участие в подбор при мобилност (Приложение 9 от утвърдените в НАП Правила за провеждане на подбор при мобилност на държавни служители по чл. 81а от ЗДСл);
  • подробна професионална автобиография;
  • копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации, които се изискват за длъжността;
  • копие на удостоверение за придобита юридическа правоспособност;
  • копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение, придобит ранг като държавен служител и професионален опит, както и копие на формуляр за годишна оценка в случаите по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;
  • копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова книжка и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (при наличие на такива).


Документите се подават в 10 /десет/ дневен срок от публикуването на обявлението (до 31.10.2025 г. вкл.) в Портала за работа в държавната администрация https://jobs.government.bg в сградата на ЦУ на НАП на адрес: гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 52 в деловодството, всеки работен ден от 9.00 часа до 17.30 часа или изпратени на електронна поща nap@nra.bg, като в този случай заявлението трябва да бъде подписано от кандидата с личен електронен подпис.


Кандидатите следва да получат входящ номер за подадените документи.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Обява
Заповед
Критерии
Заявление за участие

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран