???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
  • Образователно-квалификационна степен: бакалавър;
  • Професионален опит: минимум 1 година, придобит в областите на дейност по длъжностна характеристика или ІV младши ранг;
  • Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация, да е изтекъл едногодишният срок на изпитване, да не заемат длъжност на непълно работно време, да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
  • Предпочитана област, в която е придобито висшето образование:  „Социални, стопански и правни науки“, „Технически науки“, „Природни науки, математика и информатика“ и други науки;
  • Владеене на английски език.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

•      Стратегическо планиране, управление и наблюдение на регионалното и пространственото развитие;

•         Регионална политика и устойчиво развитие;

•         Кохезионна политика и фондове на Европейския съюз за регионално развитие;

•         Териториален инструмент „Интегрирани териториални инвестиции“;

•         Финансово-счетоводна, контролна и отчетна дейност;

•         Финансово управление и контрол на ОПРР и ПРР на регионално ниво;

•         Обучение, консултации, предаване на знания, умения и ноу-хау.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
  • Заявление за участие – (по образец);


  • Подробна професионална автобиография;


  • Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен   (диплома), допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;


Копие от диплома може да не се представя в следните случаи:

- ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е издадена след 01.01.2012 г. и е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти - в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата;

- ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация - в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване;


  • Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка. Професионален опит за извършване на дейност в чужбина се доказва с официален документ на български език, издаден от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава):


  • Копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение и придобит ранг;


  • Копие на формуляра за последната годишна оценка на изпълнението на длъжността, която кандидатът заема в момента.



Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за обявяване на подбор при мобилност_старши експерт в отдел ЮЗР, ГД СППРР_10.2025 г.doc
Заявление 81а.docx
Критерии за подбор при мобилност.doc

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран