???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен вътрешен одитор в Националния осигурителен институт и в Националната здравноосигурителна каса

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Да притежава сертификат за вътрешен одитор в публичния сектор издаден от министъра на финансите или валиден международен сертификат за вътрешен одит.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

-       Професионална област: Икономика; Право.

-       Допълнителна квалификация/обучение: компютърна грамотност Word, Еxсel.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

    Изпълнява дейността по вътрешен одит в Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) при спазване на принципите за:

  • независимост и обективност;
  • компетентност и професионална грижа;
  • почтеност и поверителност.

- Участва в дейността на звеното по осъществяване на вътрешния одит в НЗОК.

- Извършва проверки за изпълнение одитни ангажименти за даване на увереност, одит за съответствие, одит на изпълнението, финансов одит, одит на информационните системи и технологии и преглед на състоянието.

- Извършва конкретен одитен ангажимент за консултиране чрез даване на съвети, мнения за подобряване на управлението и процесите на управление на риска и контрола.

- Изготвя доклад за резултатите от одитните ангажименти и всички значими въпроси, породени от тях, дадените препоръки и предприетите действия за подобряване дейността на НЗОК.

- Създава, поддържа и съхранява текущото одитно досие до предаването му в архива на звеното.

- Участва в изготвянето на шестмесечни и годишни доклади за изпълнението на годишния план.

- Изготвя оценката на риска за всеки одитен ангажимент за даване на увереност.

- Изготвя одитен план и програма за всеки възложен му одитен ангажимент за даване на увереност.

- Изготвя работните документи в съответствие с Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит и Наръчника за вътрешен одит.


Минимален размер на основна заплата за длъжността: не по-ниска от 1077 лв. (550,67 евро). Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на одобрения за назначаване кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението



Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

-      Заявление до управителя на НЗОК за заемане на длъжността (свободен текст, с посочване на трите имена на кандидатa; телефон; e-mail; адрес за кореспонденция);

-      Професионална автобиография;

-      Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация или правоспособност;

Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като в тези случаи копие на диплома не се прилага;

-      Копие на сертификат за вътрешен одитор в публичния сектор издаден от министъра на финансите или валиден международен сертификат за вътрешен одит;

-      Копие на служебна книжка, удостоверяващо наличие на служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

-      Копие на документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка и др.;

-      Копие от формуляр за годишна оценка от последното оценяване в съответната администрация, само в случаите когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

-      Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.


      Право да кандидатстват за заемане на длъжността имат държавни служители, които отговарят на общите и специфичните условия за заемане на длъжността, с изтекъл срок на изпитване, не заемат длъжност при непълно работно време и не са назначени по заместване, освен ако са налице условията на чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.


      Документите на кандидатите се приемат до 17:30 часа в сградата на НЗОК, отдел "Човешки ресурси", дирекция „Човешки ресурси и административно обслужване“, гр. София, ул. Кричим № 1, ет. 8, стая 805 или на е-mail: HR@nhif.bg в срок до 10 дни след деня на публикуването на обявата в Портала за работа в държавната администрация /https://jobs.government.bg/.

           Документите сe подават от кандидатите – лично или чрез пълномощник.

     Лице за контакт: Искра Пенчеджиева – главен експерт в отдел „Човешки ресурси“, дирекция „Човешки ресурси и административно обслужване“, тел. 02 9659247, е-mail: HR@nhif.bg.



Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за мобилност за Главен вътрешен одитор.pdf
Критерии за подбор при събеседване - ЕКСПЕРТНИ ДЛЪЖНОСТИ - 05.2025.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран