???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Държавен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания за длъжността:

·      завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“;

·      II младши ранг, в случай че има придобит такъв или 4 години професионален опит;

· държавен служител с изтекъл 1-годишен срок за изпитване;

·     да не са назначени по заместване;

·     да не заемат длъжност при непълно работно време.

 


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство:

·     висше образование по специалност „Право“ от професионално направление „Социални, стопански и правни науки“ съгласно функциите за изпълнението на длъжността;

·      компютърни умения: работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Microsoft Outlook, правно-информационни и деловодни системи и продукти и работа в интернет среда;

·      придобита юридическа правоспособност;

добро владеене на английски език.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Основна цел на длъжността:

Подпомага изпълнението на функциите на отдел „Регулаторна политика“ като част от дирекция „Координация и модернизация на администрацията“ за осъществяване на правомощията на Министерския съвет относно общото ръководство на държавната администрация.

Изготвя стратегически и програмни документи, проекти на нормативни актове от национално значение, експертни анализи, прогнози, оценки и становища в съответната област.

 

Области на дейност:

-       подобряване на регулирането в действащото законодателство, включително административното регулиране на стопанската дейност;

-       планиране на нормотворческата дейност на Министерския съвет.

 

Описание на длъжността:

·      Изготвя експертни становища, анализи и предложения, изработва проекти на нормативни актове и стратегически документи и изследва добрите практики в съответните области на дейност, в т.ч.:

-       участва във формулирането на стратегически цели за развитие на регулаторната политика и изпълнението на стратегическите и оперативни документи в областта на регулаторната политика;

-       координира на експертно ниво изработването на законодателната и оперативната програма на Министерския съвет;

-       изследва законодателната дейност на Народното събрание;

-       изследва практиката на Конституционния съд, съдебната практика и практиката на административната прокуратура, свързана с регулаторната политика;

-       изготвя становища при съгласуването на предварителните оценки на въздействието по реда на чл. 30б – 30г от УПМСНА;

-       дава насоки и оказва методическа помощ на органите на изпълнителната власт и на администрациите, които ги подпомагат, при извършването на предварителна и последваща оценка на въздействието;

-       прави предложения за инициативи и мерки за подобряване на системата за оценка на въздействието и обществени консултации, за намаляване на административната тежест и административния контрол върху стопанската дейност, за опростяване и осъвременяване на законодателството;

-       участва в извършването на периодични секторни прегледи на административното регулиране и административния контрол на стопанската дейност;

-       дава становища за необходимостта, вида и обхвата на предложени за въвеждане с проекти на нормативни актове регулаторни режими по смисъла на чл. 4, ал. 1 от Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност.

·      Участва в изготвянето на годишния доклад за регулаторната политика;

·      Участва в екипи за извършване на предварителна и последваща оценка на въздействието на нормативни актове;

·      Изготвя становища по проекти на актове на Министерския съвет, съобразно функционалната компетентност на дирекцията;

·      Участва в разработване, управление и изпълнение на проекти на администрацията на Министерския съвет, свързани с функционалната компетентност на дирекцията;

·      Участва в съвети, комитети, комисии, работни или експертни групи и мрежи на национално и международно ниво, включително във връзка с ангажиментите на дирекцията, свързани с Комитета за публично управление и Комитета за регулаторна политика на Организацията за икономическо сътрудничество и развитие;

Изпълнява и други задачи и разпореждания на началника на отдел „Регулаторна политика“ и на директора на дирекция „Координация и модернизация на администрацията“ в рамките на целите и областите на дейност на длъжността.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи:

·      заявление свободен текст за участие в подбора. В заявлението се посочва телефон за контакт и електронна поща и дали кандидатът е назначен по заместване по реда на   чл. 15 от ЗДСл.;

·      копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации;

·      копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (официални документи за трудов, служебен, осигурителен стаж);

·      копие от документи, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител;

·      декларация за съгласие свободен текст за съхранение и обработка на личните данни, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. и Закона за защита на личните данни;

·      автобиография;

копие от други документи по преценка на кандидата.

Обявлението се публикува в Портала за работа в държавната администрация от отдел „Човешки ресурси“ към главния секретар на Министерския съвет и 20-дневен срок от публикуване на обявата за подаване на документи за кандидатстване.

Документите за участие се приемат по електронен път на e-mail: mobilnost.amc@government.bg или на място на адрес: гр. София, бул. Дондуков № 1 (служебен вход на Министерския съвет) от 12,30 ч. до 17,00 ч. (в работните дни) от служител на отдел „Човешки ресурси“.

 Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

Лице за контакт: Станислава Христова, тел.: 02/9402094, e-mail: s.hristova@government.bg

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед и критерии

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран