Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Основна цел на длъжността:
Подпомага изпълнението на функциите на отдел „Политики за развитие на администрацията“ като част от дирекция „Координация и модернизация на администрацията“ за осъществяване на правомощията на Министерския съвет относно общото ръководство на държавната администрация.
Изготвя стратегически и програмни документи, проекти на нормативни актове от национално значение, експертни анализи, прогнози, оценки и становища в съответната област.
Области на дейност:
- административно структуриране и организационно развитие на администрацията;
- управление на човешките ресурси в държавната администрация.
Описание на длъжността:
· Изготвя експертни становища, анализи и предложения, изработва проекти на нормативни актове и стратегически документи и изследва добрите практики в съответните области на дейност, в т.ч.:
- участва във формулирането на стратегически цели за организационно развитие и управление на човешките ресурси в държавната администрация и в изпълнението на стратегическите и оперативни документи в областта на общото развитие на държавната администрация;
- изследва нормативната и административната уредба, конвенции и препоръки на Международната организация на труда, анализи и препоръки на Организацията за икономическо сътрудничество и развитие и добри административни практики относно организационното развитие на администрацията и управлението на човешките ресурси в държавната администрация;
- изследва и анализира националната и международна съдебна и арбитражна практика, практиката на Конституционния съд, на Съда на Европейския съюз и на Европейския съд за правата на човека, свързана с организационното развитие на администрацията и управлението на човешките ресурси в държавната администрация;
- изготвя становища по вътрешното структуриране, функциите и числеността на административните структури;
- изготвя становища, свързани с човешките ресурси в държавната администрация;
- прави предложения за инициативи и мерки за подобряване на организационното развитие и управлението на човешките ресурси в държавната администрация, включително чрез усъвършенстване на нормативната и административната рамка;
- прави предложения за инициативи и мерки за прилагането на добри административни практики;
· Участва в изготвянето на годишния доклад за състоянието на администрацията.
· Участва в екипи за извършване на предварителна и последваща оценка на въздействието на нормативни актове;
· Изготвя становища по проекти на актове на Министерския съвет, съобразно функционалната компетентност на дирекцията;
· Участва в разработване, управление и изпълнение на проекти на администрацията на Министерския съвет, свързани с функционалната компетентност на дирекцията;
· Участва в съвети, комитети, комисии, работни или експертни групи и мрежи на национално и международно ниво, включително във връзка с ангажиментите на дирекцията, свързани с Комитета за публично управление на Организацията за икономическо сътрудничество и развитие;
· Изпълнява и други задачи и разпореждания на началника на отдел „Политики за развитие на администрацията“ и на директора на дирекция „Координация и модернизация на администрацията“ в рамките на целите и областите на дейност на длъжността.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: