???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл, като назначените по чл. 15 от ЗДСл (по заместване) кандидати е необходимо да имат годишна оценка от последното оценяване в другата администрация, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава; да не заемат длъжност при непълно работни време.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

- Придобита образователно-квалификационна степен в области на висшето образование - Социални, стопански и правни науки, професионално направление икономика;

- Професионален опит в областта на в областта на счетоводната и финансова отчетност;

- Да притежава необходимата дигитална компетентност за изпълнение на преките му задължения, като създава и обработва информация /минимум текст и таблици/ в поне един формат чрез дигитални инструменти, търси информация онлайн, създава, ползва, регистрира и запазва съдържание, осъществява дигитална комуникация при спазване на правила за информационна сигурност и работа с правно-информационни програми;


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Финансово-счетоводни дейности по проекти на организации, финансирани от Министерството на младежта и спорта по програми в областта на масовия, ученическия и студентски спорт, националните програми за младежта, националните програми за изпълнение на младежки дейности и програми за развитие на спорта за хора с увреждания и деца в риск.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

- Писмено заявление до министъра на младежта и спорта за участие в процедурата за мобилност (свободен текст, с посочен телефон, електронна поща и адрес за кореспонденция);

- Професионална автобиография;

- Копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен;

- Копие на служебна книжка и други документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, изтекъл срок за изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време, придобит ранг и професионален опит, както и копие на формуляр за годишна оценка за кандидати, назначени по заместване;

- Копие на други официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /трудови и/или осигурителни книжки, официални документи на български език, доказващи извършване на дейност в чужбина, длъжностни характеристики/.

- Копия на други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
CCF_001849.pdf
DH GE BFPP.pdf
Правила за подбор при процедура за мобилност

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран