???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Държавен инспектор в инспекторат по чл. 46 от Закона за администрацията в министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

няма

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

·     области на висше образование: Социални, стопански, технически, правни науки и др.;

·     компютърни умения – MS Office, Интернет и др.

·     езикови умения: отлично владеене на английски език;

·     за длъжността се изисква достъп за класифицирана информация.

 

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

· Извършва проверки, включени в Годишния план за дейността на Инспектората и извънпланови проверки. Като ръководител или член на екипа организира провеждането на проверките и обобщава резултатите от тях.

· Изучава и анализира дейността на дирекциите и звената в МЕУ и ВРБ и предлага решения за подобряване и усъвършенстване на работата на администрацията.

· Извършва проверки за оценка на корупционния риск и на сигнали и предложения на граждани и служители срещу незаконни или неправилни действия или бездействия на служители от администрацията в МЕУ и ВРБ, в това число на сигнали за корупция.

· Осъществява дейности по подпомагане на министъра на електронното управление при изпълнение на Националната стратегия за превенция и противодействие на корупцията в Република България, по мониторинг и превенция на корупцията в министерството и ВРБ.

· Участва в проверки по предоставяне на административни услуги в МЕУ и ВРБ.

· Осъществява контрол и извършва проверки по спазване на Закона за противодействие на корупцията (ЗПК), Закона за управление на средствата от Европейските фондове при споделено управление, Административнопроцесуалния кодекс, Кодекса за поведение на служителите в държавната администрация, извършва проверки по сигнали за нарушения на етичните правила и/или други нарушения на служебни задължения.

· При изготвяне на доклади от проверки дава мотивирани предложения за търсене на дисциплинарна отговорност на виновните длъжностни лица.

· Следи за спазване на законите, подзаконовите и вътрешноведомствените актове за организацията на работата от служителите в МЕУ и ВРБ.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

· Заявление за кандидатстване в свободен текст. В заявлението изрично се посочва дали лицето е назначено по заместване при условията на реда на чл. 15 от ЗДСл;

· Автобиография;

·  Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;

· Копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/осигурителна книжка);

· Копие на актуализирана служебна книжка, удостоверяваща наличието на действащото служебно правоотношение;

· Копие на заповед за последно повишаване в ранг като държавен служител, ако има такава;

· Копие на формуляр за оценка на изпълнението на длъжността, за служителите назначени по заместване, които отговарят на условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

· Копия на други документи по преценка на кандидата.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед № МЕУ-13877/25.09.2025 г.
КРИТЕРИИ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ПОДБОР

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран