???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен юрисконсулт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание, Националната здравноосигурителна каса и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация, и по отношение на тях: да е изтекъл едногодишният срок на изпитване по чл. 12 от ЗДСл; да не заемат длъжност при непълно работно време; да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

Кандидатите да притежават необходимите компетентности, съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация;

Кандидатите да притежават юридическа правоспособност.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

- Кандидатите да познават действащото законодателство в областта на: Закон за местните данъци и такси, Данъчно-осигурителен процесуален кодекс, Административнопроцесуален кодекс, Търговски закон, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за обществените поръчки, Закон за лихвите върху данъци, такси и други подобни държавни вземания, Закон за устройството на територията, Закон на устройството и застрояването на Столична община, Закон за държавната собственост, Закон за общинската собственост, Наредба за определяне и администриране на местни такси и цени на услуги, предоставени от Столична община, Наредба за определяне на местните данъци от Столичен общински съвет, Устройствен правилник за организацията и дейността на Столичната общинска администрация;

-Кандидатите да притежава компютърна грамотност – MS Office;

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

1.                  Осъществява процесуалното представителство на Столична община, изразява становища, разработва предложения за решения на правни проблеми, свързани с дейността на районната администрация;

2.                 Консултира ръководството при издаване на заповеди, правилници, инструкции и други вътрешни актове;

3.                 Изготвя решенията и обявленията по Закона за обществените поръчки (ЗОП), информация за сключени и изпълнени договори за възлагане на ОП и отговаря за изпращането им в АОП, съгласува документацията за участие;

4.                 Изготвя заявления за издаване на заповеди за изпълнение по ГПК, съответно искови молби при възражения, и съответно следи за хода на делата;

5.                 Изготвя наказателни постановления въз основа на актове за установяване на административни нарушения, резолюции и предупреждения;

6.                 Участва в образуваните временни и постоянни комисии;

7.                 Контролира спазването на външните договорни отношения, подготвя или съгласува договори, по които е страна район „Връбница“;

8.                 Участва в подбора на персонала, съгласува трудовите договори със служителите, изменението и прекратяването на трудовите правоотношения, заповедите за възникване, промяна и прекратяване на служебните правоотношения, заповедите за налагане на дисциплинарни наказания.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1.                  Заявление до органа по назначаване за участие в подбора (свободен текст, с данни за контакт - телефон, електронна поща, адрес за кореспонденция). В заявлението изрично се упоменава дали кандидатстващият е назначен по заместване по чл. 15 от ЗДСл;

2.                 Професионална автобиография;

3.                 Копия от документ/ти за придобита образователно-квалификационна степен – ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е след 01.01.2012 г. и е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

4.                 Копие от документи, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг на държавен служител; професионален опит; изтекъл едногодишен срок на изпитване; заемане на длъжност на пълно работно време;

5.                 Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

6.                 Копие на удостоверение за правоспособност.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
заповед.pdf
критерии.pdf
примерно заявление.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран