???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен юрисконсулт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Право да кандидатстват за заемане на длъжността имат държавни служители:

1. чийто срок за изпитване е изтекъл; 

2. които не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

3. които не заемат длъжност при непълно работно време.                                          

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

· област на висше образование: Социални, стопански и правни науки с професионално направление „Право“, придобита юридическа правоспособност;

·  познания за работа с документи на поне един чужд език.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
  • Осъществява процесуалното представителство на министъра, на оправомощени от него лица и на министерството.
  • Участва при разработването на документациите по процедурите за възлагане на обществени поръчки.
  • Участва в провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки.
  • Изготвя проекти на договори за възлагане на обществени поръчки, подготвя и изпраща за публикуване в Регистъра на обществените поръчки на информацията по чл. 36, ал. 1, т. 1, 2, 4, 5, 7 - 14, 16 и 17 от Закона за обществените поръчки и подпомага изпълнението на задълженията по чл. 36а, ал. 1 от Закона за обществените поръчки в рамките на компетентността на дирекция „Правна“.
  • Дава становища по законосъобразност по процедури по Закона за обществените поръчки и по подадени жалби срещу решения по такива процедури, както и по процедури по Закона за държавната собственост, Закона за държавния служител, Кодекса на труда и други провеждани процедури в министерството, в рамките на функциите на отдела;
  • Изготвя становища по законосъобразност по проекти на нормативни и административни актове на Министерския съвет от компетентността на други министри, изпратени за междуведомствено съгласуване.
  • Изготвя проекти, съгласува по законосъобразност и дава становища по законосъобразността на административни актове на министъра като ръководител на бюджетна организация и на главния секретар като административен ръководител на министерството.

·        Съгласува по законосъобразност и дава становища по вътрешноведомствени актове, издавани от министъра или от оправомощено от него лице.

  • Изготвя проекти на административни актове по Закона за достъп до обществена информация, когато исканата информация е от компетентността на дирекциите от общата администрация.
  • Участва съвместно с компетентните дирекции от общата администрация при изготвяне на писма и отговори на министъра и главния секретар във връзка с функциите на отдела.
  • Изготвя предложения за решаване на правни проблеми, свързани с компетентността на министъра като ръководител на бюджетна организация и на главния секретар като административен ръководител на министерството.
  • Оказва правна помощ при изпълнението на проекти и програми в рамките на функциите на отдела.
  • При необходимост оказва методическо и практическо съдействие на останалите административни звена, като дава консултации съобразно действащата нормативна уредба по поставени проблеми от компетентността на отдела.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

· Писмено заявление (свободен текст с посочен телефон и електронна поща за кореспонденция) за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител.

· Подробна професионална автобиография.

· Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерски съвет от 2000 г., обн. ДВ, бр. 69 от 2000 г.) и за допълнителни квалификации. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване.

·  Копие от служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит.

·  Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност.

·  Копие на формуляр на годишна оценка от последното оценяване (според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава) в случаите по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител.

· Копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такъв), копие от длъжностна характеристика, в случай че се доказва извършване на дейност в област или области, свързани с функциите на длъжността, за която се кандидатства.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед ГЮ чл. 81а.pdf
E-RD-16-160_23_03_21.pdf
VP_mobilnost.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран