???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

-       много добро владеене на английски език и/или други езици, компютърна и др. квалификация.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

1.   Описание на длъжността:

•   По нареждане на прекия ръководител да участва в задачите, отнасящи се до прякото изпълнение на конкретни подзадачи, свързани с програмата на Министъра и на членовете на Политическия кабинет.

•   Организира и подпомага подготовката и реализацията на посещенията на Министъра /при индивидуални посещения и като ръководител на официална делегация в чужбина/.

•   Организира и подпомага в подготовката и реализацията на посещения на чуждестранни делегации.

•   Организиране на официални и работни обеди, вечери, приеми и др.

•   Протоколно осигуряване на срещи на Министъра и заместник-министрите, посрещане, настаняване и др.

•   Подготвя издаването на заповеди за задгранични командировки в чужбина на заместник-министрите, главния секретар, както и на всички служители в МИР.

•   Подготвя самолетни резервации за командированите служители, Министъра и членовете на Политическия кабинет.

•   Отговаря за застраховки и визи за пътуващите, в случаите, когато е наложително.

•   Отговаря за протоколни подаръци и протоколни букети, при необходимост, за Министъра и членовете на Политическия кабинет.

•   Подготвя необходимите документи за издаване на дипломатически паспорти на Министъра и заместник-министрите.

•   Подготвя и отговаря за необходимите документи за издаване на служебни паспорти на служителите на министерството и второстепенни разпоредители.

•   Подготвя и съгласува докладни записки и писма.

•   Изпълнява и други задачи, свързани с областите на дейност за длъжността.

•   Изготвя при необходимост поздравителни писма и кондоленции.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

-  заявление за участие в подбора. В заявлението се посочва телефон за контакт, електронна поща, настояща месторабота, заемана длъжност от кандидата и дали кандидатът е назначен по заместване по реда на чл. 15 от ЗДСл.;

-  автобиография;

-   копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации;

-  копие на официални документи за трудов, служебен, осигурителен стаж, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит;

-   копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

-   копие на документ за владеене на английски език;

-   копие на формуляр за годишна оценка на изпълнението на длъжността в администрацията, в която работи кандидатът, от последното годишно оценяване;

-   копие на други документи по преценка на кандидата.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Длъжностна_характеристика_ВОП_Главен_експерт_Протокол_публ..pdf
Заповед-главен експерт_ВОП_РЛ (1).pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран