???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши юрисконсулт в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Удостоверение за придобита юридическа правоспособност

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Аналитична компетентност;

Ориентация към резултати;

Работа в екип;

Комуникативна компетентност;

Фокус към клиента;

Професионална компетентност;

Дигитална компетентност.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Области на дейност

Правно обезпечаване на дейността на агенцията, като оказва правна помощ на изпълнителния директор, заместник изпълнителните директори, главния секретар и на административните звена.

Разработване на вътрешните правила и други актове, имащи отношение към функционалната компетентност на отдела и на АСП.

 

Преки задължения

Изготвя мотивирани становища по правни въпроси.

Участва при изготвянето на проекти на нормативни актове, които засягат дейността на агенцията.

Изготвя становища по проекти на нормативни актове, които са получени от други държавни органи за съгласувани.

Изготвя проекти на договори, които са свързани с дейността на агенцията, и дава становища за законосъобразността на вече изготвени такива.

Изготвя правни становища по сигнали и предложения по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

Изготвя проекти на решения по постъпили заявления по Закона за достъп до обществена информация.

Изготвя становища по законосъобразността на проекти на административни актове на изпълнителния директор на агенцията.

Осъществява процесуално представителство на агенцията.

Предприема правни действия за своевременното събиране на вземанията на агенцията.

Участва в разработването на вътрешните правила и други актове, имащи отношение към функционалната компетентност на отдела и на АСП.

Участва при изготвянето на методически указания и насоки на служителите в агенцията.

Задължен е да спазва нормативните изисквания за защита на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и въведените организационни и технически мерки за гарантиране на сигурността на личните данни.

Задължен е при узнаване на факти и обстоятелства, свързани с нарушение на сигурността на личните данни, незабавно да уведоми изпълнителния директор или длъжностно лице по защита на личните данни в писмен форма или чрез служебна електронна поща с домейн asp.government.bg.

Да познава изискванията на Наредбата за минималните изисквания за мрежова и информационна сигурност. Да спазва и прилага изискванията на създадената в АСП система за управление на мрежовата и информационната сигурност и изготвя предложения за нейното подобряване.

Да спазва изискванията за безопасни и здравословни условия на труд и изискванията за противопожарна и аварийна безопасност

Изпълнява и други задачи/дейности възложени от главния секретар или от заместник изпълнителните директори в рамките на общите правила.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Кандидатите подават писмено заявление за участие, към заявлението да се приложат следните документи:

1. Автобиография;

2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен;

3. Копия от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител, изтекъл едногодишен срок за изпитване, за заемане на длъжност при пълно работно време.

4. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка, удостоверения и др.)

5. Копие на формуляр от последната годишна оценка, ако е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

6. Копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността и/или удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.

Документите ще се приемат на място, в сградата на МТСП, Обединена приемна на МТСП, гише на АСП или по електронен път на е-mail: ok@asp.government.bg

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за мобилност 81а ат ЗДСл - ст. юрисконсулт ПО.pdf
Критерии за подбор на експертни длъжности.docx
Заявление - 81а от ЗДСл.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран