???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

-      Да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител;

-      Да имат висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“;

-      Да имат 3 г. професионален опит, съгласно функциите на длъжността и/или присъден IV младши ранг.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

-      Да имат висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ по специалностите от професионално направление „Икономика“;

-      Компютърни умения – MS Office, електронна поща, правно – информационни приложения/ продукти и интернет.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Изпълнението на длъжността включва вярно и точно отразяване на информацията, съдържаща се в първичните и вторични счетоводни документи, свързани с финансовата дейност на АДФИ, съгласно изискванията на Закона за счетоводството и другите нормативни документи, както и обобщаване на счетоводната информация с цел по ефективно и целесъобразно изразходване на бюджетните средства.


Размер на основната заплата – от 1077 лв. до 3000 лв.

* Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

- Писмено заявление (свободен текст) за участие в процедурата за заемане на длъжността при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;

- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. В случай че дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага;

-  Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;

- Автобиография.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Kритерии за мобилност.pdf
Заповед мобилност БФ.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран