???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Началник на отдел в териториалните звена на централната администрация

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

 Допълнителни умения и квалификация:

- Област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“,

- Компютърна грамотност – Word, Excel.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

- Организира процеса на административно обслужване на граждани, административно – стопанската и правна дейност в РЗОК – Ямбол и упражнява текущ контрол върху нейното изпълнение.

- Отговаря за поддръжка на сградата и управление на собствеността.

- Организира и контролира дейностите по противопожарна безопасност и организация на транспортната дейност в РЗОК.

- Координира и контролира процеса по провеждане на процедури по Закона за обществените поръчки и сключване на необходимите договори за обезпечаване административната дейност на РЗОК – Ямбол.

- Отговаря за деловодството и архива на РЗОК - Ямбол.

- Осигурява достъпна за обществеността информация чрез поддържане на последователна медийна политика на РЗОК.

- Организира и контролира обслужването на граждани, вкл. свързано с упражняване на здравноосигурителни права, съгласно правилата за координация на системите за социална сигурност и сключените спогодби с други държави.

- Реализира компетентно и професионално консултиране на гражданите по въпроси, свързани с упражняване на здравноосигурителните права и ползването на медицинска/дентална помощ.

- Координира и контролира дейностите, свързани с оказване на правна помощ и процесуално представителство.

- Отговаря за спазването и точното прилагане на изискванията на СФУК в рамките на отдела.

- Издава нареждания, съобразно длъжностната си компетенция и разпределя текущите задачи в отдел АПОД.

- Изпълнява и други задачи, поставени от прекия и контролиращия му ръководител.



Минимален размер на основна заплата за длъжността: не по-ниска от 1077лв. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на одобрения за назначаване кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.




Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи, които кандидатите следва да представят:

-      Заявление до управителя на НЗОК за заемане на длъжността (свободен текст, с посочване на трите имена на кандидата, заемана длъжност, телефон; e-mail; адрес за кореспонденция);

-      Професионална автобиография;

-      Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация или правоспособност;

-      Копие на служебна книжка, удостоверяващо наличие на служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

-      Копие на документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка и др.;

-      Копие от формуляр за годишна оценка от последното оценяване в съответната администрация, само в случаите когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл.15, ал.3 от ЗДСл.;

-      Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.

    

Документите на кандидатите се приемат всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа в сградата на РЗОК град Ямбол, ул. „Д-р Петър Брънеков“ № 1, ет.1 или на имейл: naivanova@nhif.bg в срок до 10 дни след деня на публикуване на обявата в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg).


Документите сe подават от кандидатите – лично или чрез пълномощник.

Лице за контакт: Нина Иванова – главен експерт в отдел ФСДЧР в РЗОК Ямбол, тел: 046/685065


Право да кандидатстват за заемане на длъжността имат държавни служители, които отговорят на общите и специфичните условия за заемане на длъжността, с изтекъл срок на изпитване, не заемат длъжност при непълно работно време и не са назначени по заместване, освен ако са налице условията на чл.15, ал.3 от ЗДСл.



Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за мобилност - РЗОК-Ямбол.pdf
Критерии за подбор -РЪКОВОДНИ ДЛЪЖНОСТИ.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран