???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Юрисконсулт

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Специфични изисквания на органа по назначаване за заемане на длъжността: Професионално направление – Право, с придобита юридическа правоспособност;


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Професионални области на висшето образование от Класификатора на областите на висше образование, приет с ПМС № 125/24.06.2002 г.: „Социални, стопански и правни науки“.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Осъществява процесуално представителство по дела; дава консултации на служителите от администрацията по юридически въпроси в областта на обществените поръчки; участва в комисии за извършване и подбор на участниците, разглеждане и оценка на офертите и провеждане на преговори; участва в работната група за разглеждане и обобщаване на получените заявки за планираните процедури; указва административното и техническо осигуряване на административните звена в общината в процеса на провеждане на обществените поръчки с оглед спазване на ЗОП, ППЗОП и подзаконовите нормативни актове; съгласува заповеди на Кмета и договори с други субекти, свързани с обществени поръчки; изготвя справки, свързани с възлагане на обществени поръчки, при поискване от отдел „Вътрешен одит”, АОП, Сметна палата, АДФИ и други органи, осъществяващи контрол; участва в екипи за разработване, изпълнение и/или управление на проекти или програми, финансирани със средства от Европейските структури и инвестиционни фондове; извършва всички действия в ЦАИС ЕОП необходими за провеждане на обществени поръчки.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Заявление за участие в подбора (свободен текст, с посочване на телефони, електронна поща, адрес за кореспонденция);

2. Професионална автобиография;

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

4. Копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно времe;

5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

6. Копие на документ, който в цялост съответства на съдържанието на оригиналния документ, удостоверяващ продължителността и областта на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина. Кандидатът може да предостави и копие на други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит професионалния опит (в т.ч. длъжностна характеристика; граждански договор, придружен със справка за осигурителния доход за социално осигуряване, издадена от съответната компетентна институция.); Документи, удостоверяващи професионален опит на чужд език, следва да са преведени на български език, при спазване на изискванията на Правилника за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа;

7. Копие от удостоверението за юридическа правоспособност;

8. Други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността. 

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
2-Критерии мобилност.doc
1-Заповед мобилност.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран