???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

-За заемане на посочената в т. 1 длъжност, кандидатите следва да отговарят на изискванията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител;

-Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация, да е изтекъл едногодишният срок на изпитване, да не заемат длъжност на непълно работно време, да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Подпомагане на Областния управител на област София при осъществяването на функциите по защитата на държавния интерес в областта на държавната собственост във връзка с устройство на територията, геодезия, кадастър и регулация, регламентирани в действащото законодателство; Изготвя експертни становища в областите на дейност на отдела; Провежда необходимите процедури и участва в комисии по приемане на планове по §4 от ПЗР на ЗСПЗЗ и кадастрални карти по реда на ЗКИР, като представител на Областна администрация на област София; Участва в обсъждания, комисии и съвети в областта си на дейност в администрацията - държавна собственост, устройство на територията, геодезия, кадастър, регулация, планове и проекти.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

 заявление за участие в подбор – по образец;

 подробна професионална автобиография;

 копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен (диплома), допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища);

 копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

 копие от служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение и придобит ранг;  

 копие от формуляра за последната годишна оценка на изпълнението на длъжността, която кандидатът заема в момента ако е назначен на основание чл. 15 от Закона за държавния служител;

 копия от други документи по преценка на кандидата.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
04. Критерии - мобилност 2025.pdf
02. Заявление мобилност.docx
01. Заповед-мобилност 25.07.25.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран