???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Няма.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Анализ на резултатите от физико-химичния анализ на отпадъчни води от обекти заустващи в повърхностни води; Участие във функционирането, актуализирането и оптимизирането на контролно-информационната система за емисионно състояние на обектите формиращи отпадъчни води и заустващи във водни обекти; Участие в подготовката на Годишния доклад за състоянието на околната среда в България; Участие в реализацията на международни програми в областта на отпадъчните води и подготвя материали и информация, необходими за целите на международното сътрудничество на ИАОС и МОСВ; Участие в методическото ръководство на специалистите от РИОСВ в дейността им по контролно-информационната система за емисионното състояние на обектите формиращи отпадъчни води и заустващи във водни обекти.; Изготвяне на становища по разработки, включително по хармонизиране на законодателството на ЕС, възложени от МОСВ и засягащи дейността на ИАОС; Изготвяне на становища по ДОВОС, комплексни разрешителни и екологични оценки; Участие в разработка на проекти на закони и подзаконови норамтивни актове; Участие в дейността на ведомствени, междуведомствени и международни работни групи;

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

а) писмено заявление (свободен текст, с посочване на телефони, e-mail, адрес за кореспонденция) за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;

б) подробна професионална автобиография;

в) копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

г) копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг на държавен служител и професионален опит; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

д) копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

е) копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит- трудова книжка и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (при наличие на такива).

ж) копия от други документи по преценка на кандидата;


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед мобилност МВд.pdf
критерии за подбор.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран