???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1.1 Минимални изисквания:

-         Минимална образователна степен – бакалавър;

-         Минимален професионален опит – 1 година и/или придобит минимален ранг ІV младши;

1.2 Специфични изисквания за длъжността:

-         Област на висшето образование: „Природни науки, математика и информатика“ и „Архитектура, строителство и геодезия“.

-         Държавни служители, чийто срок за изпитване е изтекъл;

-         Държавни служители, които не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал.3 от ЗДСл.;

-         Държавни служители, които не заемат длъжност при непълно работно време.

-         кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в администрация, различна от РИОСВ – Благоевград и по отношение на тях да е изтекъл едногодишния срок на изпитване по чл. 12 от ЗДСл;

-       в случай, че държавния служител заема длъжност по заместване (чл.15 от ЗДСл), следва да има и годишна оценка от последното оценяване в администрацията, в която работи, според която изпълнението на длъжността отговаря на изискванията или ги надвишава;


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

-         добра компютърна грамотност – Microsoft Office, Internet, правно-информационен софтуер, ползване на специализирани информационни с

-         отлични комуникативни умения;

-         отлични умения за работа в екип и динамична среда;

-         познаване на основни нормативни актове, свързани с изпълнение на длъжността (Закон за опазване на околната среда; Закон за водите и др.; Познаване на структурата и функциите на администрацията, принципите и правилата на нейната дейност.)


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Длъжността е свързана с: единно и балансирано управление на водите в интерес на обществото чрез ефективно използване на водните ресурси за бъдещи поколения в териториалния обхват на дейност на РИОСВ – Благоевград.

Основна цел:

-         Осъществяване на контрол на обекти, формиращи отпадъчни води и на пречиствателни станции и съоръжения към тях, включително от канализационните системи на населените места.

-         Осъществяване на контрол по изпълнение на условията в разрешителните за заустване на отпадъчни води и издадените Комплексни разрешителни.

-         Поддържане на база данни в определен формат за извършения контрол по изпълнение на условията в разрешителните за заустване.

-         Събиране, обработване и предоставяне на информация по компетентност във връзка с докладването пред Европейската комисия.

-         Участие при функционирането на НСМОС в рамките на правомощията си.

-         Контрол по изпълнение на дадени предписания.

-         Съставяне на актове за установяване на административни нарушения съобразно предоставената компетентност.

-         Изпълнение на други задачи и разпореждания, поставени от Директора на РИОСВ и Директора на дирекция КОС.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

-         писмено заявление в свободен текст до директора на Регионална инспекция по околната среда и водите – Благоевград за заемане на свободната позиция по чл. 81а от ЗДСл. (посочен телефон, email за връзка и адрес за кореспонденция);

-         автобиография;

-         копия от официални документи за придобита образователно – квалификационна степен (за лица завършили висше образование, след 01.01.2012 г. в български висши училища, в заявлението се посочват номера, датата и издател на дипломата);

-         копия от документи, удостоверяващи наличие на служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит;

-         копие от документи доказващи изтекъл едногодишен срок на изпитване;

-         документ доказващ заемане на длъжност при пълно работно време;

-         копие от формуляр за годишна оценка от последно оценяване на изпълнението на длъжността от администрацията, в която е назначен, съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация, когато служителя заема длъжност по чл.15 от ЗДСл;

-         копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (професионалния опит се удостоверява с копия от трудова книжка, и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);

-         копия от други документи по преценка на кандидата.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за обявяване на процедура по мобилност
Критерии за извършване на подбор

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран