???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши юрисконсулт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл, като назначените по чл. 15 ЗДСл (по заместване) кандидати е необходимо да имат годишна оценка от последното оценяване в другата администрация, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава; да не заемат длъжност при непълно работно време. 


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Длъжността е свързана с изготвяне на правни становища, анализи, оценки и доклади по въпроси, свързани с придобиване, управление и разпореждане с недвижимите имоти и движимите вещи на Министерството на правосъдието, второстепенните разпоредители с бюджет към министъра на правосъдието и ДП „Фонд затворно дело“.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Заявление за участие в подбора по образец;

2. Автобиография;

3. Копие на диплома с приложения в цялост за висше образование и придобита образователно-квалификационна степен;

4. Копие на удостоверение за придобита юридическа правоспособност, ако е издадено преди 1 март 2011 г. В случай, че удостоверението е издадено след 1 март 2011 г., информацията ще се събира по служебен път.

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /например: трудова книжка; служебна книжка; осигурителна книжка; удостоверение за осигурителен стаж (по образец УП – 3); удостоверение за осигурителен стаж и доход на самоосигуряващо се лице (по образец КРД – 13); официален документ за извършване на дейност в чужбина, издаден от компетентен орган или компетентно длъжностно лице; връчени длъжностни характеристики за съответните заемани длъжности/. Документите се представят в цялост и оформени съгласно нормативните изисквания;

6. Копия на служебна книжка и заповеди, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време. В случай, че кандидатът е назначен по заместване, следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация;

7. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения;

8. В случай, че дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага. Кандидатите имат задължение да извършат проверка в горепосочените регистри за наличието на регистрация на дипломата.


Копията на документите се заверяват с дата, подпис и текст „Вярно с оригинала“ от техния притежател.


Подборът ще се проведе на два етапа: допускане по документи; събеседване с допуснатите кандидати.


Срокът за подаване на документите е 10 дни от публикуването на обявлението в Портала за работа в държавната администрация и на интернет страницата на Министерство на правосъдието.


Документите   се   подават   по   електронна   поща   на   адрес: E_Irobalieva@justice.government.bg или лично в сградата на Министерството на правосъдието, гр. София, ул. „Славянска” № 1, дирекция „Канцелария“, всеки работен ден от 09:30 часа до 17:30 часа. Когато документите се подават чрез пълномощник, се изисква представяне на писмено пълномощно.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед на министъра на правосъдието
Обявление
Заявление за кандидатстване
Критерии за оценяване

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран