???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Началник на отдел в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

-  образование – висше;

-  образователно - квалификационна степен – „Магистър”;

-  областите на висшето образование: „Социални, стопански и правни науки” и др.;

- минимален професионален опит: минимум 4 години в областта на ръководството, планирането, организирането, контролирането, координирането и отчитане на дейността на звено по управление на човешките ресурси;

- или ранг – IІІ младши;

- да са назначени по служебно правоотношение в администрация, различна от Агенцията по заетостта и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл.;

- да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал.3 от ЗДСл;

- да не заемат длъжност при непълно работно време;


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

- знания в областта на: Закон за държавния служител, Кодекса на труда, Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация; Закон за администрацията; Устройствен правилник на Агенция по заетостта и др.

- умения: познаване и правилно прилагане на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността; добра работа в екип; комуникативност; изграждане на ефективни партньорства в администрацията и извън нея; познаване на заинтересуваните страни; обективност на преценката;

Допълнително необходима квалификация: работа с компютър – MS Office, Internet, електронна поща и електронна деловодна система;

Длъжността се заема по служебно правоотношение. За целта кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7, ал. ал. 1, 2 от Закона за държавния служител.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Информация за длъжността: Дейността на длъжността „Началник отдел”, отдел „Подбор и кариерно развитие” на Дирекция „Човешки ресурси“ в Агенция по заетостта е свързана с: Реализирането на дейности по изпълнение на Стратегията за модернизиране на АЗ, пътната карта и Годишните планове за действие. Осигуряване на добра организация и координация в работата на отдела за ефективно изпълнение на дейностите, свързани с подбора и кариерното развитие на персонала; Провеждане на конкурси за заемане на свободните длъжности в Агенцията по заетостта (АЗ); Поддържане и актуализиране на съществуващите бази данни и регистри, свързани с провеждането на конкурс и подбори в системата на АЗ; Организира, координира и контролира подготовката и участва в провеждането на конкурсни процедури по реда на Закона за държавния служител, подбори за заемане на свободните длъжности по Кодекса на труда (КТ), както и конкурентни подбори по реда на Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация (НУРОИСДА);

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи за кандидатстване:

- Писмено заявление в свободен текст до Изпълнителния директор на Агенция по заетостта в процедура за заемане на обявената свободна длъжност при условията на мобилност по реда на чл.81а от ЗДСл с посочени телефон и e-mail адрес за кореспонденция, настояща месторабота и заемана длъжност от кандидата.

- Автобиография;

- Декларация от лицето чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;

- Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации;

- Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит;

- Копие от служебна книжка за удостоверяване на придобит ранг и изтекъл изпитателен срок;

- Копие от документ, удостоверяващ годишната оценка на изпълнение на длъжността от последното годишно оценяване съгласно НУРОИСДА;

-  Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността;

- Уведомление за защита на личните данни и конфиденциалност във връзка с процедура за подбор на персонал/служебни кадри и попълнена и разписана Декларация от кандидата, запознал се с уведомление за защита на личните данни.

Уведомление за защита на личните данни и Декларация на кандидата за работа/позиция в Агенция по заетостта, може да изтеглите от електронната страница на Агенция по заетостта, рубрика „Конкурси за работа”, подрубрика „Формуляри” https://www.az.government.bg/pages/konkursi-formuliari/.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
5 Zapoved_mobilnost_81a_НО_ПКР_Д ЧР_07.2025 g.doc
Длъжностна характеристика НО ПКР на Д ЧР.pdf
Критерии за провеждане на мобилност (2).pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран