???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

· области на висше образование: социални, стопански и правни науки

· компютърни умения: ползване на MS Office, Интернет и др.

·  за длъжността се изисква достъп за класифицирана информация при включването ѝ в списъка по чл. 37 от Закона за защита на класифицираната информация.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

· Участва в процеса на разработването и при необходимост - изменението на Приоритет 2 на ПНИИДИТ, вкл. в подготовката и изготвянето на съпътстващите ги документи.

· Участва в подготовката на Индикативна годишна работна програма за Приоритет 2 „Цифрова трансформация на публичния сектор“ на ПНИИДИТ за всяка календарна година, както и нейни изменения.

· Участва в изготвянето на критерии и методология за подбор на операции и на последващи изменения в тях.

· Участва в изготвянето на насоки за кандидатстване (условия за кандидатстване и условия за изпълнение), както и на техни изменения (при необходимост); подготвя и публикува разяснения в ИСУН и на интернет страницата на Единния информационен портал.

· Участва в подготовката на насоките за кандидатстване и в организирането на разяснителна кампания, насочена към потенциалните кандидати по процедурите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор или информира потенциалните кандидати при процедури за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.

· Участва в подготовката за съгласуване на насоките за кандидатстване с министъра на финансите за съответствие с приложимите правила за държавни помощи;

· Участва в процеса по оценка на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор, както и при директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на конкретен бенефициент.

· Участва в подготовката на договори за предоставяне на БФП с одобрените кандидати и изменението им съвместно с отдел „Мониторинг, верификация и плащане“ (при необходимост).

· Участва в управлението и оценката на риска на програмно и проектно ниво, включително чрез инструмента за измерване на риска от измами и нередности ARACHNE, както и самооценка на риска, съгласно Насоките на ЕК за оценка на риска и ефективно и пропорционално прилагане на мерки за превенция на корупция и измами, в т.ч. участва и при разработването и актуализацията на системите за оценка на риска.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

· Заявление за кандидатстване в свободен текст. В заявлението изрично се посочва дали лицето е назначено по заместване при условията на реда на чл. 15 от ЗДСл;

· Автобиография;

·  Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;

· Копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/осигурителна книжка);

· Копие на актуализирана служебна книжка, удостоверяваща наличието на действащото служебно правоотношение;

· Копие на заповед за последно повишаване в ранг като държавен служител, ако има такава;

· Копие на формуляр за оценка на изпълнението на длъжността, за служителите назначени по заместване, които отговарят на условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

· Копия на други документи по преценка на кандидата.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед № МЕУ-10137/14.07.2025
КРИТЕРИИ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ПОДБОР

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран