???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен финансов инспектор

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

-      Да имат висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалностите от професионално направление „Икономика“ или от професионално направление „Право“ с придобита правоспособност;

-      Да имат 3 години минимален стаж по специалността.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Компютърни умения – MS Office, електронна поща, правно – информационни приложения/ продукти и интернет.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Извършва финансови инспекции в съответствие с разпоредбите на Закона за държавната финансова инспекция и Правилника за прилагане на Закона за държавната финансова инспекция, с цел защита на публичните финансови интереси и проверки по реда на чл. 238, ал. 4 от Закон за обществените поръчки.


Минимален размер на основната заплата – 1077 лв.

* Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

- Писмено заявление (свободен текст) за участие в процедурата за заемане на длъжността при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;

- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. В случай че дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага;

- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;

- Автобиография.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед мобилност ИД-Хасково - П.pdf
Kритерии за мобилност(3).pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран