???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в администрация, различна от Министерството на икономиката и индустрията и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок на изпитване определен по реда на чл. 12 от ЗДСл.


* Преди назначаване на избрания кандидат следва да се извърши проучване за получаване на разрешение за работа с класифицирана информация ниво „Секретно“.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Минимални изисквания за длъжността „главен експерт“ (длъжностно ниво според КДА: експертно ниво 2):

·          Минимална образователна степен: „бакалавър”;

·          Минимален ранг III младши;

·          Професионален опит: 3 години в областите на дейностите посочени в раздел ІV от настоящата длъжностна характеристика или опит в защита на критични инфраструктури и обектите им, защита при бедствия, противодействие на тероризма и дейности по защитата на националната сигурност.

Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика, които са предимство за кандидатите:

·          Професионална област – национална сигурност и отбрана, икономика, инженерно-технически, хуманитарни науки, информатика и компютърни науки;

·          Професионално направление – национална сигурност и отбрана;

·          Ниво на достъп до класифицирана информация “Секретно”;

·          Дигитална компетентност.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Основните задължения за длъжността „главен експерт“ в отдел „Управление при кризисни ситуации“, дирекция „Информационно и комуникационно осигуряване и управление при кризисни ситуации“ са:

Подпомага началника на отдела по формирането и провеждането на политиката на Министерството на икономиката и индустрията (МИИ) в областта на отбранително-мобилизационната подготовка (ОМП), управлението за работа при кризисни ситуации, противодействието на тероризма, защитата при бедствия и на критичните инфраструктури и обектите им, както и в други аспекти на националната сигурност, съгласно функциите на дирекцията и отдела. Разработва експертни анализи и оценки, свързани със защитата при бедствия, защитата на критичните инфраструктури и обектите им, управлението при кризисни ситуации, противодействието на тероризма, отбранително-мобилизационната подготовка (ОМП) и с други аспекти на националната сигурност, в съответствие с компетенциите на отдела. Участва в разработването и актуализацията на плановете на МИИ, предвидени в специализираните нормативни актове, в областта на функционалните задължения на отдела. Оказва методическа помощ на търговските дружества при военновременното планиране, аварийното планиране, защитата на критичните инфраструктури и обектите им, противодействие на тероризма, както и при други дейности в сферата на националната сигурност.

При наличие на повече от един кандидат отговарящ на изискванията за заемане на обявената длъжност, определям критерии за извършване на подбора:

степента, на която кандидатът отговаря на минималните и специфични изисквания за изпълнение на длъжността според изискуемите и подадени документи;

5   – напълно отговаря на изискванията за длъжността;

4 – напълно отговаря на минималните изисквания за длъжността и в голяма степен на специфичните;

3 – напълно отговаря на минималните изисквания за длъжността и в средна степен на специфичните;

2 – напълно отговоря на минималните изисквания за длъжността, но в малка степен на специфичните;

1 – не отговаря на изискванията за длъжността.

степента, на която кандидатът отговаря на изискванията за ниво на компетентност по различните компетентности, съгласно длъжностната характеристика и предвид представените документи и извършеното събеседване;

5 – напълно отговаря на изискванията за ниво на компетентност;

4 – в голяма степен отговаря на изискванията за ниво на компетентност;

3 – в средна степен отговаря на изискванията за ниво на компетентност;

2– в малка степен отговаря на изискванията за ниво на компетентност;

1– не отговаря на изискванията за минимално ниво на компетентност.

степента, на която кандидатът отговаря на допълнителните изисквания за изпълнение на длъжността, съгласно длъжностната характеристика;

5 – напълно отговаря на допълнителните изискванията за длъжността;

4 – в голяма степен отговаря на допълнителните изискванията за длъжността;

3 – в средна степен отговаря на допълнителните изискванията за длъжността;

2 – в малка степен отговаря на допълнителните изискванията за длъжността;

1 – не отговаря на допълнителните изискванията за длъжността.

Минималната степен, на която кандидатът отговаря: 5 – напълно отговаря на изисквания за длъжността, за ниво на компетентност и на допълнителните изисквания за длъжността, съгласно изискванията на длъжностната характеристика, като предимство ще има кандидатът с по-голям опит в дейности свързани със защита на критични инфраструктури и обектите им/защита при бедствия и аварии.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи за кандидатстване:

·          заявление до министъра на икономиката и индустрията за участие в подбора (по образец);

·          професионална автобиография;

·          копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ (за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата.);

·          копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време;

·          копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

копие от други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: служебна книжка, трудова книжка, осигурителна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, длъжностни характеристики;

Необходимите документи се подават в деловодството на Министерството на икономиката и индустрията находящо се в сградата на ул. „Славянска” № 8. Документите се приемат всеки работен ден от 09.00 ч. до 12.30 ч. и от 13.00 ч. до 17.30 ч. или на електронен адрес e-docs@mi.government.bg.


* Преди назначаване на избрания кандидат следва да се извърши проучване за получаване на разрешение за работа с класифицирана информация ниво „Секретно“.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
РД-16-232_10-07-2025__Zapoved IKOUKS 81a.pdf
dl.h-ka_GE.pdf
Pril 1 Pravila Mobilnost.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран