???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Началник на отдел в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

-       отлично владеене на английски език;

-       познания по управление на програми и проекти, съфинансирани от Структурните фондове на ЕС и други международни донори;

-       познаване на общата нормативна уредба, свързана със Структурните фондове на ЕС.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Постигане на ефективно и ефикасно изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 (ОПИК), Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 (ОПИМСП), Програмата за конкурентоспособност и иновации в предприятията 2021-2027 (ПИКП), Програмата за научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация 2021-2027 (ПНИИДИТ) и инвестициите по Националния план за възстановяване и устойчивост (НПВУ), финансирани по „Програма за икономическа трансформация“ (ПИТ), „Програма за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации“ и „Програма за публична подкрепа за развитие на индустриални зони, паркове и сходни територии и привличане на инвестиции „AttractInvestBG“ чрез ръководство, контрол и координиране на дейността на отдела, свързана с изпълнението и отчитането на бюджетните линии по Техническа помощ; осигуряване на публичност и прозрачност на програмите и ПВУ; повишаване на административния капацитет на кандидатите, бенефициентите и служителите от УО.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

-   заявление за участие в подбора. В заявлението се посочва телефон за контакт, електронна поща, настояща месторабота, заемана длъжност от кандидата и дали кандидатът е назначен по заместване по реда на чл. 15 от ЗДСл.;

-   автобиография;

-   копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации;

-   копие на официални документи за трудов, служебен, осигурителен стаж, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит;

-      копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

-   копие на документ за владеене на английски език;

-    копие на формуляр за годишна оценка на изпълнението на длъжността в администрацията, в която работи кандидатът, от последното годишно оценяване;

- копие на други документи по преценка на кандидата

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
заповед и ДХ.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран