Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Необходими документи, които кандидатите следва да представят:
- Заявление до управителя на НЗОК за заемане на длъжността (свободен текст, с посочване на трите имена на кандидатът; телефон; e-mail; адрес за кореспонденция);
- Професионална автобиография;
- Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация или правоспособност;
- Копие на служебна книжка, удостоверяващо наличие на служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;
- Копие на документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка и др.
- Копие от формуляр за годишна оценка от последното оценяване в съответната администрация, само в случаите когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.
- Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.
Право да кандидатстват за заемане на длъжността имат държавни служители, които отговарят на общите и специфичните условия за заемане на длъжността, с изтекъл срок на изпитване, не заемат длъжност при непълно работно време и не са назначени по заместване, освен ако са налице условията на чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.
Място и срок на подаване на документите:
Документите на кандидатите се приемат в сградата на РЗОК София – столична (СЗОК), гр. София, ул. „Енос“ № 10, вх. Б, ет. 1, стая 102 всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа или на е-mail: GZlatanova@nhif.bg в срок до 10 дни след деня на публикуването на обявата в Портала за работа в държавната администрация /https://jobs.government.bg/.
Документите сe подават от кандидатите – лично или чрез пълномощник.
Лице за контакт: Галина Златанова – главен експерт в отдел „Правно и административно осигуряване на дейността“, дирекция „Административно, правно и счетоводно осигуряване на дейността“, тел. 02 9656765, е-mail: GZlatanova@nhif.bg
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: