???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Контрольор в районна здравноосигурителна каса

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:


 


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

-       Област на завършено висше образование: Социални, стопански и правни науки, Здравеопазване и спорт;

-         Компютърна грамотност – Word, Excel.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
  1. Участва в процедурата по сключване на договори/ анекси към тях и изпълнителите на болнична медицинска помощ;
  2. Контрол на изпълнението на договорите, сключени между СЗОК/НЗОК и изпълнителите на болнична медицинска помощ в съответствие с изискванията на Национален рамков договор /НРД/ и Закона за здравното осигуряване /ЗЗО/, инструкции, методики и документи на НЗОК;
  3. Осъществяване на предварителен контрол на дейността на изпълнителите на болнична медицинска помощ в съответствие с изискванията на НРД и ЗЗО, методики и документи на НЗОК.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи, които кандидатите следва да представят:

- Заявление до управителя на НЗОК за заемане на длъжността (свободен текст, с посочване на трите имена на кандидатът; телефон; e-mail; адрес за кореспонденция);

-  Професионална автобиография;

-  Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация или правоспособност;

-  Копие на служебна книжка, удостоверяващо наличие на служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

-  Копие на документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка и др.

-  Копие от формуляр за годишна оценка от последното оценяване в съответната администрация, само в случаите когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

-  Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.


Право да кандидатстват за заемане на длъжността имат държавни служители, които отговарят на общите и специфичните условия за заемане на длъжността, с изтекъл срок на изпитване, не заемат длъжност при непълно работно време и не са назначени по заместване, освен ако са налице условията на чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.



Място и срок на подаване на документите:

    Документите на кандидатите се приемат в сградата на РЗОК София – столична (СЗОК), гр. София, ул. „Енос“ № 10, вх. Б, ет. 1, стая 102 всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа или на е-mail: GZlatanova@nhif.bg в срок до 10 дни след деня на публикуването на обявата в Портала за работа в държавната администрация /https://jobs.government.bg/.

     Документите сe подават от кандидатите – лично или чрез пълномощник.

  Лице за контакт: Галина Златанова – главен експерт в отдел „Правно и административно осигуряване на дейността“, дирекция „Административно, правно и счетоводно осигуряване на дейността“, тел. 02 9656765, е-mail: GZlatanova@nhif.bg



Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед №РД-09-623 от 03.07.2025 г..pdf
Критерии за подбор при събеседване - ЕКСПЕРТНИ ДЛЪЖНОСТИ - 05.2025.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран