???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен одитор по чл. 45, ал. 1 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Наличие на сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор”, издаден от министъра на финансите, съгласно чл. 45, ал. 1 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор (CIA или CGAP)

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

- образование - висше, бакалавър.

- професионална област - икономика;

- професионален опит - 3 (три) години опит в областта на одита и/или контрола, от които 2 години опит в областта на вътрешния и/или външен одит и/или контрола на обществени поръчки и/или държавни помощи;

- добро владеене на английски език - писмено и говоримо на ниво, позволяващо разбиране на професионални материали (отличното владеене е предимство);

- умения за обработване на дигитална информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, работа с MS Office, правно-информационни продукти, Internet.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Главният одитор участва в извършването на проверки, свързани с възлагането и изпълнението на обществени поръчки, за прилагането на правилата за предоставяне на държавна помощ и на хоризонталните принципи на фондовете, в т.ч. „ненанасяне на значителни вреди“; участва в осъществяването на текущи прегледи на качеството на работните документи, изготвени при извършването и докладването на одитните ангажименти, с цел да изрази становище за съответствие с международно признатите стандарти за одит и приложимите европейски и български нормативни актове, указания на Европейската комисия и одитни наръчници; участва в проверки на физическото изпълнение на инвестициите; участва в изготвянето на анализи и подготовката на информация, необходими в процеса на комуникация и координация със структурите на Европейската комисия, Европейската сметна палата и с други институции, органи и организации, касаещи, дейността на дирекцията в рамките на професионалната си компетентност и други.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие, са:

-         писмено заявление (свободен текст с посочен телефон и e-mail адрес за кореспонденция) за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;

-         подробна професионална автобиография;

-         копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредба за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища) и за допълнителни квалификации;

-         копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, заемане на длъжност при пълно работно време, както и копие на формуляр за годишна оценка само в случаите по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

-         копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива);

декларация за съгласие за обработка на личните данни, съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета то 27.04.2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО - по образец.


Документите следва да бъдат представени, в срок до 11.07.2025 г. включително, в сградата на ИА „Одит на средствата от Европейския съюз“, гр. София, ул. „Славянска“ № 4, ет. 5, деловодство стая 501, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа, или по електронната поща на адрес: aeuf@minfin.bg, като в този случай заявлението и декларацията за съгласие за обработка на личните данни следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за подбор при мобилост.pdf
Формуляр за преценка на кандидатите.docx
Декларация съгласие Лични данни.doc

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран