Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие, са:
- писмено заявление (свободен текст с посочен телефон и e-mail адрес за кореспонденция) за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;
- подробна професионална автобиография;
- копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредба за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища) и за допълнителни квалификации;
- копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, заемане на длъжност при пълно работно време, както и копие на формуляр за годишна оценка само в случаите по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;
- копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива);
декларация за съгласие за обработка на личните данни, съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета то 27.04.2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО - по образец.
Документите следва да бъдат представени, в срок до 11.07.2025 г. включително, в сградата на ИА „Одит на средствата от Европейския съюз“, гр. София, ул. „Славянска“ № 4, ет. 5, деловодство стая 501, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа, или по електронната поща на адрес: aeuf@minfin.bg, като в този случай заявлението и декларацията за съгласие за обработка на личните данни следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: