???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1. Образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;

2. Област на висшето образование – съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;

3. Професионално направление – съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;

4. Минимален професионален опит – 2 години или минимален ранг IV младши;

5. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).

6. Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл.

7. Право да кандидатстват имат държавни служители, които не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

8. Кандидатите да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Поверително“.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

СТАРШИ ЕКСПЕРТ в сектор „Пазарни проучвания, контрол на договорите и централни възлагания“ към отдел „Обществени поръчки“:

1. Като длъжностно лице изготвя и/или участва в съставянето на всички документи, свързани с организирането, провеждането и възлагането на обществени поръчки чрез събиране на оферти с обява или покана до определени лица (финансирани с бюджетни средства и/или други източници на финансиране), обществени поръчки, възлагани по сключени рамкови споразумения за доставки с възложител Централния орган за покупки (ЦОП) и на обществени поръчки, когато са на стойности под праговете по ЗОП, за които не се изисква провеждането на процедури, в това число и поръчки в областта на отбрана и сигурност, които не/включват, изискват и/или съдържат класифицирана информация, като:

-    проверява получените документи и/или досиета за поемане на задължение и в случай на непълноти, неточности, неясни или липсващи реквизити/необходимост от допълнителна информация за съответната поръчка, изготвя писмено искане до съответния сектор/структура-заявител за тяхното допълване и/или корекция;

-    изготвя пълната документация за участие при организиране, провеждане и възлагане на цитираните обществени поръчки, съгласно изискванията на ЗОП, ППЗОП, ЦАИС ЕОП и Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки (ВПУЦОП) в ДУССД-МВР и МВР;

-    изготвя и организира публикуването на документите чрез ЦАИС ЕОП в Регистъра на ОП (РОП), когато това е предвидено в ЗОП и ППЗОП, а в случаите когато това не е приложимо, изпраща документите, предвидени в ЗОП, ППЗОП и ВПУЦОП, за публикуване в профила на купувача;

-    предоставя в сектор „Координация и административно обслужване“ (КАО) при ДУССД, съответно в регистратурата за класифицирана информация, информация относно обекта на обществената поръчка, срока за подаване на заявления за участие/оферти и отварянето им, имената на поканените кандидати;

-    изготвя проекти на заповеди за назначаване на комисия за разглеждане и оценяване на постъпили оферти за възлагане на обществени поръчки;

-    участва в комисии, като председател или член, определен със заповед на Възложителя при разглеждане и оценяване на постъпили оферти за възлагане на обществени поръчки;

-    изготвя проекти на договори с избраните за изпълнители въз основа на утвърдения от възложителя протокол или доклад от работата на комисията и създава организация по тяхното съгласуване и сключване;

-    организира изготвянето на писмени разяснения по постъпили искания;

-    изготвя и предоставя информация до Агенцията по обществени поръчки (АОП) по сключени и изпълнени договори за обществени поръчки, при задължително спазване на сроковете, предвидени в ЗОП;

-    предоставя изготвените проекти на обяви или покани и документации за откриване и провеждане на обществената поръчка на определените сектори и длъжностни лица за съгласуване и на финансовите контрольори за извършване на предварителен контрол за законосъобразност – при предвидени съгласувателни процедури и предварителен контрол;

-    следи за спазване на сроковете за съгласуване и извършване на предварителен контрол на изготвените проекти по вътрешнонормативни документи и уведомява прекия си ръководител в случай на неспазване на този срок;

2. Извършва пазарни проучвания и/или консултации за установяване на възможни изпълнители на конкретни доставки, услуги, строителство, продукти и технологии, прогнозни срокове, прогнозни цени за обществени поръчки и други;

3. Организира и участва в презентации, демонстрации и изложения на български и чуждестранни фирми, желаещи да представят своята дейност в областта на доставките, услугите и строителството в дирекция УССД и на Министерство на вътрешните работи;

4. Организира и участва в провеждането на избор на външен експерт с професионална компетентност за изготвяне на техническа спецификация и на методика за оценка на офертите в документацията за участие в процедура по ЗОП и на външен експерт за участие в комисия за провеждане на процедура по ЗОП и др.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи в свободен текст за заемане на свободната длъжност при условията на чл. 81а от ЗДСл, като задължително се посочват телефон и e-mail за кореспонденция с кандидата;

2. Автобиография;

3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;

4. Копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);

5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл – по заместване, следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);

7. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.

Място, електронна поща и срок за подаване на документите:

Документите следва да бъдат подавани в 10-дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg), на адрес: гр. София, ул. „Княз Борис І“ № 124, всеки работен ден от 09:30 ч. до 11:30 ч. и от 13:30 ч. до 16:00 ч. в деловодство на дирекция „Управление на собствеността и социални дейности“ – МВР.

Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: int.82@mvr.bg.

Кореспонденцията с кандидатите ще се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за заемане на длъжността.

Лице за контакт: Елена Попова, телефон 02/982 2629, e-mail: int.82@mvr.bg.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед
Критерии

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран