???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

области на висше образование: икономическа, хуманитарна, техническа, право и др компютърни умения:

ползване на MS Office, Интернет и др.

за длъжността се изисква достъп за класифицирана информация при включването ѝ в списъка по чл. 37 от Закона за защита на класифицираната информация.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

· Участва в осъществяването на предварителен контрол на критерии за избор на операции, годишни индикативни работни програми, условия/изисквания за предоставяне на БФП, оценителни доклади, решения за предоставяне/отказ за предоставяне на БФП, решения за прекратяване на процедури за предоставяне на БФП, АДБФП/заповедите за предоставяне на БФП;

· Извършва предварителен и/или последващ контрол на процедури за избор на изпълнител от страна на бенефициенти по приоритет 2 на ПНИИДИТ.

· Изготвя решения за налагане на финансови корекции при установени нарушения по проведени процедури за избор на изпълнител съгласно действащите нормативни актове;

· Извършва необходимите проверки за съществуващ финансов риск преди вземане на решения за поемане на финансови задължения и/или извършване на разходи от страна на Междинното звено;

· Създава и поддържа система от вътрешни правила за превенция, регистриране и докладване по установения ред на нередности, измами или корупционни действия при реализирането на програми и проекти, съфинансирани от ЕС, в съответствие с действащата нормативна уредба на ЕС и националното законодателство;

· Участва в осъществяване на функциите на МЗ по администриране на държавна/минимална помощ, координира изготвянето на годишни доклади за държавните помощи;

· При осъществяването на дейностите се ръководи от правилата и процедурите, описани в СУК и наръчника за управление на Приоритет 2 на ПНИИДИТ;

· Участва в разработването и актуализирането на вътрешните правила, процедури и документи на дирекция УП;

· Координира и участва в процесите по оценка и управление на риска, включително управление на риска от измами;

· Участва в процеса на изготвяне на съпътстващи управлението и изпълнението на ПНИИДИТ документи и процедури, свързани с работата на отдела;

· Оперира с приложимите електронни системи - ИСУН, АРАХНЕ, IMS и вътрешни за МЕУ.

· Участва в изпълнението и на други задачи, свързани с дейността на отдела;

· Докладва на прекия си ръководител за административни слабости, пропуски и нарушения, които създават предпоставки за корупция, измами и нередности, както и конфликт на интереси.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

· Заявление за кандидатстване в свободен текст. В заявлението изрично се посочва дали лицето е назначено по заместване при условията на реда на чл. 15 от ЗДСл;

· Автобиография;

·  Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;

· Копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/осигурителна книжка);

· Копие на актуализирана служебна книжка, удостоверяваща наличието на действащото служебно правоотношение;

· Копие на заповед за последно повишаване в ранг като държавен служител, ако има такава;

· Копие на формуляр за оценка на изпълнението на длъжността, за служителите назначени по заместване, които отговарят на условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

· Копия на други документи по преценка на кандидата.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед № МЕУ-9324/27.06.2025 г.
КРИТЕРИИ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ПОДБОР

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран