Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
· Участва в осъществяването на предварителен контрол на критерии за избор на операции, годишни индикативни работни програми, условия/изисквания за предоставяне на БФП, оценителни доклади, решения за предоставяне/отказ за предоставяне на БФП, решения за прекратяване на процедури за предоставяне на БФП, АДБФП/заповедите за предоставяне на БФП;
· Извършва предварителен и/или последващ контрол на процедури за избор на изпълнител от страна на бенефициенти по приоритет 2 на ПНИИДИТ.
· Изготвя решения за налагане на финансови корекции при установени нарушения по проведени процедури за избор на изпълнител съгласно действащите нормативни актове;
· Извършва необходимите проверки за съществуващ финансов риск преди вземане на решения за поемане на финансови задължения и/или извършване на разходи от страна на Междинното звено;
· Създава и поддържа система от вътрешни правила за превенция, регистриране и докладване по установения ред на нередности, измами или корупционни действия при реализирането на програми и проекти, съфинансирани от ЕС, в съответствие с действащата нормативна уредба на ЕС и националното законодателство;
· Участва в осъществяване на функциите на МЗ по администриране на държавна/минимална помощ, координира изготвянето на годишни доклади за държавните помощи;
· При осъществяването на дейностите се ръководи от правилата и процедурите, описани в СУК и наръчника за управление на Приоритет 2 на ПНИИДИТ;
· Участва в разработването и актуализирането на вътрешните правила, процедури и документи на дирекция УП;
· Координира и участва в процесите по оценка и управление на риска, включително управление на риска от измами;
· Участва в процеса на изготвяне на съпътстващи управлението и изпълнението на ПНИИДИТ документи и процедури, свързани с работата на отдела;
· Оперира с приложимите електронни системи - ИСУН, АРАХНЕ, IMS и вътрешни за МЕУ.
· Участва в изпълнението и на други задачи, свързани с дейността на отдела;
· Докладва на прекия си ръководител за административни слабости, пропуски и нарушения, които създават предпоставки за корупция, измами и нередности, както и конфликт на интереси.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: