???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Началник на отдел в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Компютърни умения, ползването на чужд език е предимство.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Кратко описание на длъжността: Осъществява цялостно ръководство и организация на отдела при разработването и провеждането на политиката на Министерството на културата в областта на библиотечното дело, читалищното дело, литературното наследство, нематериалното културно наследство и книжния сектор. Организира, ръководи и контролира дейността на отдела за реализиране на планираните задачи, съобразно своите компетенции.


Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

1. Образование – висше;

2. Образователно – квалификационна степен – „магистър“;

3. Област на висше образование – „Хуманитарни науки“, „Педагогически науки“, „Социални, стопански и правни науки“;

4. Професионално направление – „История и археология“, „Педагогика“, “Обществени комуникации и информационни науки“, „Право“;

5. Минимален професионален опит за заемане на длъжността – 5 (пет) години или придобит II младши ранг;

6. Да са назначени по служебно правоотношение в администрация, различна от Министерството на културата и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл;

7. Да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

8. Да не заемат длъжност при непълно работно време.

9. Длъжността се заема по служебно правоотношение. За целта кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител.

 



Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Заявление за участие в процедурата /свободен текст с посочен телефон и имейл адрес за кореспонденция/;

2.  Професионална автобиография;

3. Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен по специалност от посочените професионални направления (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г., обн., ДВ, бр. 69 от 2000 г.), както и за правоспособност, които се изискват за длъжността, както и за допълнителни квалификации, при наличие на такива;

4. Копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение; придобит ранг на държавен служител; професионален опит; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

6. Копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива).

7. Копията на документите следва да бъдат предоставяни в цялост.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за мобилност -81а - началник на отдел РД - 06-2025.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран