Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
1. Основна цел на длъжността:
Да подпомага началника на отдела при упражняването на контрол върху изпълнението на задачите, възложени от главния секретар на административните звена и върху изпълнението на договорите, сключвани от името на администрацията на Министерския съвет, както и на обектите, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет. Да следи за качественото, точното и срочното изпълнение на договорите чрез точно прилагане на относимото законодателство и клаузите на договорите.
2. Области на дейност:
Дейности, свързани с упражняването на контрола върху изпълнението на задачите, възложени от главния секретар на административните звена и върху изпълнението на договорите, сключвани от името на администрацията на Министерския съвет и на обектите, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет.
3. Описание на длъжността:
• Да изготвя високопрофесионални анализи, прогнози, становища и предложения, свързани с договори, по които страна е администрацията на Министерския съвет или обектите, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет;
• Самостоятелно и като член на комисии да осъществява текущ и последващ контрол върху изпълнението и отчитането на договорите, по които страна е администрацията на Министерския съвет или обектите, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет;
• Да съставя доклади за резултатите от извършената контролна дейност до главния секретар;
• Да идентифицира потенциални рискови фактори и най-често допускани грешки в процеса на изпълнението и отчитането на договорите, по които страна е администрацията на Министерския съвет или обектите, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет;
• При промяна на условията на вече сключени договори да извършва проверка и анализ на причините наложили тези изменения;
• При установено отклонение от изпълнението или при неизпълнение на договорите, да анализира причините за неизпълнението и да предлага на началника на отдела мерки за тяхното отстраняване, включително да проследява изпълнението на предписаните мерки и препоръки;
• Въз основа на анализите, да изготвя предложения до началника на отдела за извършване на промени или разработване на нови административни правила с цел създаване на добри практики при изпълнението и отчитането на сключените договори;
• Да разглежда и при необходимост да участва в извършването на проверки по постъпила информация, свързана с отклонение от изпълнението или при неизпълнение на договорите, по които страна е администрацията на Министерския съвет или обектите, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет;
• Да проследява срока на изпълнение на поставените задачи от главния секретар на административните звена, като в поставения срок информира за степента на изпълнение;
• Да изготвя справки или доклади за степента на изпълнение на задачите, поставени от главния секретар на административните звена;.
• Да изготвя справки за възложените неприключили задачи, както и за просрочените такива;
• Да изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с основната цел на длъжността.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: