???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Държавен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания за длъжността:

·     завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“;

·     II младши ранг, в случай че има придобит такъв или 4 години професионален опит;

· държавен служител с изтекъл 1-годишен срок на изпитване;

·     да не са назначени по заместване;

·     да не заемат длъжност при непълно работно време.

 


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство:

·     висше образование в област „Икономика“ от професионалните направления на висше образование „Социални, стопански и правни науки“;

·     компютърни умения;

·     добро владеене на западен език.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

1.   Основна цел на длъжността:

Да подпомага началника на отдела при упражняването на контрол върху изпълнението на задачите, възложени от главния секретар на административните звена и върху изпълнението на договорите, сключвани от името на администрацията на Министерския съвет, както и на обектите, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет. Да следи за качественото, точното и срочното изпълнение на договорите чрез точно прилагане на относимото законодателство и клаузите на договорите.

 

2.   Области на дейност:

Дейности, свързани с упражняването на контрола върху изпълнението на задачите, възложени от главния секретар на административните звена и върху изпълнението на договорите, сключвани от името на администрацията на Министерския съвет и на обектите, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет.

 

3.   Описание на длъжността:

•    Да изготвя високопрофесионални анализи, прогнози, становища и предложения, свързани с договори, по които страна е администрацията на Министерския съвет или обектите, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет;

•  Самостоятелно и като член на комисии да осъществява текущ и последващ контрол върху изпълнението и отчитането на договорите, по които страна е администрацията на Министерския съвет или обектите, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет;

•  Да съставя доклади за резултатите от извършената контролна дейност до главния секретар;

•  Да идентифицира потенциални рискови фактори и най-често допускани грешки в процеса на изпълнението и отчитането на договорите, по които страна е администрацията на Министерския съвет или обектите, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет;

•  При промяна на условията на вече сключени договори да извършва проверка и анализ на причините наложили тези изменения;

•  При установено отклонение от изпълнението или при неизпълнение на договорите, да анализира причините за неизпълнението и да предлага на началника на отдела мерки за тяхното отстраняване, включително да проследява изпълнението на предписаните мерки и препоръки;

•  Въз основа на анализите, да изготвя предложения до началника на отдела за извършване на промени или разработване на нови административни правила с цел създаване на добри практики при изпълнението и отчитането на сключените договори;

•  Да разглежда и при необходимост да участва в извършването на проверки по постъпила информация, свързана с отклонение от изпълнението или при неизпълнение на договорите, по които страна е администрацията на Министерския съвет или обектите, предоставени за ползване и управление на администрацията на Министерския съвет;

•  Да проследява срока на изпълнение на поставените задачи от главния секретар на административните звена, като в поставения срок информира за степента на изпълнение;

•  Да изготвя справки или доклади за степента на изпълнение на задачите, поставени от главния секретар на административните звена;.

•  Да изготвя справки за възложените неприключили задачи, както и за просрочените такива;

•  Да изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с основната цел на длъжността.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи:

·     заявление свободен текст за участие в подбора. В заявлението се посочва телефон за контакт и електронна поща и дали кандидатът е назначен по заместване по реда на   чл. 15 от ЗДСл.;

·     копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации;

·     копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (официални документи за трудов, служебен, осигурителен стаж);

·     копие от документи, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител;

·     декларация за съгласие свободен текст за съхранение и обработка на личните данни, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. и Закона за защита на личните данни;

·     автобиография;

·     копие от други документи по преценка на кандидата.

Ред за публикуване на обявлението и приемане на документи:

Обявлението се публикува в Портала за работа в държавната администрация от отдел „Човешки ресурси“ към главния секретар на Министерския съвет и 10-дневен срок от публикуване на обявата за подаване на документи за кандидатстване.

Документите за участие се приемат по електронен път на e-mail: mobilnost.amc@government.bg или на място на адрес: гр. София, бул. Дондуков № 1 (служебен вход на Министерския съвет) от 12,30 ч. до 17,00 ч. (в работните дни) от служител на отдел „Човешки ресурси“.

 



Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед и критерии

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран