???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове:

- образование – висше, степен - Бакалавър;

- области на висше образование – Социални, стопански и правни науки с професионално направление – право, администрация и управление, икономика; Технически науки с професионално направление – Архитектура, строителство и геодезия, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления.

- професионален опит – 1 година;

- минимален ранг – IV младши;

-  длъжността се заема по служебно правоотношение, за целта кандидата следва да отговаря на условията по чл.7, ал.1 и ал.2 от ЗДСл

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

- професионален опит в сферата на държавната администрация;

- способност да планира, организира и контролира собствената си работа за постигане на поставените цели;

- способност за ефективна работа в екип;

- комуникативност;

- задължителна компютърна грамотност;

- добри компютърни умения, работа с МS Office, Internet

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Области на дейност за длъжността:

Обработването и съхранението на всички видове документи в администрацията.

Подпомага областния управител в изпълнение на функциите му за опазването и защитата на държавната собственост на територията на областта.

Осъществява действията по актуване, придобиване, разпореждане и отписване от актовите книги и имоти – държавна собственост. Изготвя договори за продажба, съставя актове за държавна собственост. Изготвя заповеди за отписване на имот от актовите книги за държавна собственост, удостоверения за наличие или липса на акт за държавна собственост или че имота е отписан от актовите книги за държавна собственост. Удостоверения за наличие или липса на предявени реституционни претенции.             

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи за кандидатстване:

- Заявление за участие в подбора (свободен текст, с посочени телефон за връзка, е-mail, адрес за кореспонденция);

-.Професионална автобиография;

- Копие на диплома за завършено висше образование;

- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: служебна книжка.

 

Данните, които се събират и обработват в приложените документи са само за целите на конкурса и няма да бъдат предоставяни на трети страни.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР.doc
Заповед ОА-61 от 11.06.2025 г..pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран