???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Професионален опит: 3 години в областта на управлението на човешките ресурси, държавната администрация и/или стопанската сфера, или придобит ІII младши ранг.

Допълнителните изисквания за длъжността, са:

  • висше икономическо образование или публична администрация;
  • владеене на английски език;
  • компютърни умения - MS Office, правно-информационни продукти, Internet;
  • познаване и ползване на Закона за държавния служител и неговите подзаконови нормативни актове, Закона за администрацията и неговите подзаконови нормативни актове, Кодекса за поведение на служителите в държавната администрация, Кодекса на труда, Наредбата за студентските стажове в държавната администрация, Наредбата за длъжностните характеристики на държавните служители, Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация;
  • познаване на вътрешно-ведомствените документи в Министерството на финансите (МФ) и всички стратегически документи в областта на управлението на човешките ресурси.
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Отговаря за организирането на всички обучения в страната и чужбина извън провежданите от Института по публична администрация. Отговаря за провеждането на студентските стажове в МФ. Организира провеждането на подбора и номинирането на кандидатури за работа и стаж в структурите на Европейския съюз от страна на администрацията на МФ. Отговаря за издаването на служебни карти за достъп на служителите до сградите на МФ.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1.Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие, са:

  • писмено заявление по образец за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;
  • подробна професионална автобиография;
  • копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г.) и за допълнителни квалификации;
  • копия на служебна книжка и заповеди, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг на държавен служител и професионален опит; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;
  • копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;
  • копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официални документи за извършване на дейност в чужбина, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава (ако притежават такива).

2. Документите следва да бъдат представени в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в Портала за работа в държавната администрация по един от следните начини:

  • лично или чрез представител, в сградата на МФ на адрес: ул. „Г. С. Раковски” № 102, Център за административно обслужване (стая № 1 на партерния етаж - входа от ул. „Георги Бенковски”), всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа;
  • по електронен път на адрес - HR-Select@minfin.bg.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Образец на заявление за участие в подбор.docx
Заповед мобилност гл експ ПОПР ЧРАО_Official.pdf
Критерии за подбор.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран