Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Подпомага разработването и реализирането на политиката по управление на човешките ресурси в Министерство на културата.
Подпомага правилното прилагане на нормативните актове в областта на
трудовите и служебните правоотношения в администрацията на Министерство на културата. Отговаря за прилагането на нормативните актове в областта на осигуряване на здравословни и безопасни условия. Участва в процесите, свързани с осигуряването на оптимално структуриране и ефективно функциониране на администрацията на министерството. Подпомага ръководството в областта на подбор, кариерно израстване, оценка на изпълнението на длъжността, мотивацията и повишаване на квалификацията на служителите в администрацията на министерството. Подпомага дейностите, свързани с възникването, изменението и прекратяването на служебните и трудовите правоотношения със служителите в администрацията на министерството и директорите на културни институти към МК.
Кандидатите да отговарят на следните изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше;
2. Образователно – квалификационна степен – „бакалавър“;
3. Област на висше образование – „Социални, стопански и правни науки“;
4. Минимален професионален опит за заемане на длъжността – 3 (три) години или придобит III младши ранг;
5. Да са назначени по служебно правоотношение в администрация, различна от Министерството на културата и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл;
6. Да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;
7. Да не заемат длъжност при непълно работно време.
8. Длъжността се заема по служебно правоотношение. За целта кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление за участие в процедурата /свободен текст с посочен телефон и имейл адрес за кореспонденция/;
2. Професионална автобиография;
3. Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен по специалност от посоченото професионално направление (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г., обн., ДВ, бр. 69 от 2000 г.), както и за правоспособност, които се изискват за длъжността, както и за допълнителни квалификации, при наличие на такива;
4. Копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение; придобит ранг на държавен служител; професионален опит; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;
5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;
6. Копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива).
7. Копията на документите следва да бъдат предоставяни в цялост.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: