???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове:

- длъжностно ниво по Класификатора на длъжностите в администрацията (КДА) – 6;

- наименование на длъжностното ниво по КДА – експертно ниво 2;

- минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър“;

- минимален професионален опит – 3 години опит като учител по биология и здравно образование или опит на експертна длъжност, свързан с провеждането на държавната политика в обучението по учебните предмети човекът и природата (в прогимназиален етап) и биология и здравно образование в областта на училищното образование или

 -  минимален ранг – III младши


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни изисквания, посочени в длъжностната характеристика:

- област на висшето образование от Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления – Природни науки, математика и информатика/Педагогически науки;

- професионално направление от Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления – Биологически науки/Педагогика на обучението по биология;


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Основна цел на длъжността: 1. Подпомага дейностите, свързани с провеждане на държавната политика в областта на училищното образование чрез координиране на изготвянето на планове и отчети на дейностите на дирекция СПУО и участие в работни групи за разработване на стратегически документи; 2. Организира и координира дейности в областта на училищното образование по отношение на изисквания към обучението, учебни програми, учебно-изпитни програми, изпитни материали, олимпиади и състезания по учебните предмети човекът и природата (в прогимназиален етап) и биология и здравно образование в областта на училищното образование.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи за кандидатстване:

1. Заявление за участие в подбора (свободен текст, с посочване на телефони, електронна поща, адрес за кореспонденция);

2. Професионална автобиография;

3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

4. Копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно времe;

5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

6. Копие на документ, който в цялост съответства на съдържанието на оригиналния документ, удостоверяващ продължителността и областта на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина. Кандидатът може да предостави и копие на други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит професионалния опит (в т.ч. длъжностна характеристика; граждански договор, придружен със справка за осигурителния доход за социално осигуряване, издадена от съответната компетентна институция.);

Документи, удостоверяващи професионален опит на чужд език, следва да са преведени на български език, при спазване на изискванията на Правилника за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа.

7. Други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед 81а гл. експерт БЗО СПУО.pdf
Критерии за подбор-експ.дл.doc

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран