???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове:

-         образование – висше, степен - Магистър;

-         области на висше образование – Правни науки, специалност „Право” с юридическа правоспособност

-         професионален опит – 1 година;

-         минимален ранг – IV младши;

-         длъжността се заема по служебно правоотношение, за целта кандидата следва да отговаря на условията по чл.7, ал.1 и ал.2 от ЗДСл.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

1.1.2. Допълнителни изисквания

-         професионален опит в сферата на държавната администрация ;

-         способност да планира, организира и контролира собствената си работа за постигане на поставените цели;

-         способност за ефективна работа в екип;

-         комуникативност;

-         задължителна компютърна грамотност.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Осъществява административен контрол за законосъобразност, съгл. чл.45, ал.4 от ЗМСМА. Участва в разработването на вътрешни актове, инструкции и заповеди. Изготвя писма до държавни институции и органи на местното самоуправление, свързани с административни преписки и протоколи. Изготвяне на доклади, становища, справки и други, регламентирани във вътрешните правила на Областната администрация на Софийска. Участва в процедури по ЗДС, ЗОП и други специални закони. Участва в постоянни и временни комисии. Изготвя заповеди за участие в комисии за провеждане на търгове и конкурси.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

4.Необходими документи за кандидатстване:

4.1 Заявление за участие в подбора (свободен текст, с посочени телефон за връзка, е-mail, адрес за кореспонденция);

4.2.Професионална автобиография;

4.3 Копие на диплома за завършено висше образование;

4.4 Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: служебна книжка.

 

Данните, които се събират и обработват в приложените документи са само за целите на конкурса и няма да бъдат предоставяни на трети страни.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР.doc
Заповед за мобилност КАК.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран