Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
1. Основна цел на длъжността:
Да осъществява функции по обезпечаване текущата дейност на Министерския съвет, в т. ч. подготовката на заседанията, обработка и последващо процедиране на постъпилите материали, изготвяне на проекта на дневен ред за заседанията, текущ мониторинг на насочванията в Административно-информационната система на Министерския съвет целящ повишаване качеството на работа по осигуряване провеждането на заседания на Министерския съвет и укрепване на организационната ефективност в ключови делови ситуации по повод взаимодействието с други звена в администрацията на Министерския съвет и министерствата.
2. Области на дейност:
Административно обезпечаване провеждането на заседанията на Министерския съвет, свързано с разработването на експертни анализи и оценки и с изготвянето на становища.
3. Преки задължения:
· Проследяване на начина по който се извършва изпълнението и отчитането на резолюциите/задачите в Административно-информационната система на Министерския съвет целящ повишаване качеството на работа, в т. ч. по осигуряване провеждането на заседания на Министерския съвет;
· Действия във връзка с укрепване на организационната ефективност в ключови делови ситуации по повод взаимодействието с други звена в администрацията на Министерския съвет и министерствата;
· Обработка и последващо процедиране на постъпилите за разглеждане материали за заседания на Министерския съвет и в тази връзка след установяване на ключови фактори определящи за деловата среда даване на предложения за последващи действия;
· При възлагане подготовката на заседанията;
· При възлагане изготвяне на проекта на дневен ред за заседанията;
· При възлагане помага и съдейства на служители в министерствата при осъществяване на техните правомощия, свързани с провеждането на заседания на Министерския съвет;
· Изготвя проекти на писма относно предложения до главния секретар на Министерския съвет за връщане на вносителя на материали, внесени в нарушение на установения ред;
· Разработва експертни анализи, становища и оценки във връзка с оптимизиране на работните процеси.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
1. Необходими документи:
· заявление свободен текст за участие в подбора. В заявлението се посочва телефон за контакт и електронна поща и дали кандидатът е назначен по заместване по реда на чл. 15 от ЗДСл.;
· копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации;
· копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (официални документи за трудов, служебен, осигурителен стаж);
· копие от документи, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител;
· копие от формуляр за годишна оценка на изпълнението на длъжността в администрацията, в която работи кандидатът, в случай че е назначен по заместване на основание чл. 15 от ЗДСл;
· декларация за съгласие свободен текст за съхранение и обработка на личните данни, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. и Закона за защита на личните данни;
· автобиография;
· копие от други документи по преценка на кандидата.
Документите за кандидатстване се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявата.
10.2 Документите за участие се приемат по електронен път на e-mail: mobilnost.amc@government.bg или на място на адрес: гр. София, бул. Дондуков № 1 (служебен вход на Министерския съвет) от 12,30 ч. до 17,00 ч. (в работните дни) от служител на отдел „Човешки ресурси“.
Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Лице за контакт: Станислава Христова, тел.: 02/9402094, e-mail: s.hristova@government.bg.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: