???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:

                      -да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител;

                      -да имат образователно-квалификационна степен “бакалавър” по специалност от област на висшето образование – „Технически науки“;

                      -2 год. професионален опит, съгласно КДА и/или присъден най-малко IV младши ранг;


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

-да притежават компютърни умения за работа с МS Office.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

1.      Събира и обработва информация за състоянието на околната среда, необходима за изготвяне екологични експертизи, концепции и програми.

2.      Участва в организирането и изпълнението на екологични програми на общинско и регионално ниво.

3.      Подготвя информации и справки, относно качеството и сроковете за изпълнение на екологичните дейности, включени в Общинските програми.

4.      Участва в разработване на документации за обществени поръчки за дейности, свързани с работата на отдела.

5.      Оказва съдействие и подкрепа при реализиране на екологични дейности на фирми, неправителствени и обществени организации от Община Плевен.

6.      Съвместно с оторизирани държавни контролни органи участва в комисии и проверки във връзка с екологични проблеми и дава становища и предписания за решаването им.

7.      Изготвя становища и взема отношение по сигнали, молби и жалби, свързани с екологични проблеми на територията на Община Плевен.

8.      Оказва помощ на кметствата, намиращи се на територията на Община Плевен по проблемите на околната среда.

9.      Работи за повишаване на своята квалификация.

10.  Води текуща кореспонденция в рамките на своята компетентност.

11.  Изпълнява всички други задачи, възложени от Началник отдел „Екология“, Директор дирекция „СТИ и Екология“, Заместник Кметове и Кмет на Община Плевен в областта на опазване на околната среда.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Писмено заявление (свободен текст) за участие в процедурата за заемане по реда

на чл. 81а, ал. 1 от Закона за държавния служител;

  Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен,

допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага.

Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния

опит;

  Декларация за съхранение и обработване на лични данни

    Автобиография.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Няма намерени резултати!

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран