???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

няма

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

·        Осигурява пълна и достоверна счетоводна информация, в съответствие с методиката на отчетността;

·        Приема и контролира документите за получаване и изразходване на паричните средства от подотчетните лица в централната администрация и регионалните лаборатории;

·        Своевременно осчетоводява първичните документи и проверява правилното им отразяване по счетоводните сметки;

·        Извършва компютърна обработка на счетоводните документи;

·        Изготвя справки, извлечения и анализи по указания на директора на дирекцията;

·        При необходимост, участва в комисии при извършване на инвентаризации и частични проверки на имуществото и упражнява вътрешен контрол;

·        Извършва компютърна обработка на счетоводните документи, свързани със складовите наличности, постелен инвентар и облекло, консумативи и резервни части, химикали и консумативи и други, свързани със складовите наличности в ИАОС;

·        Изготвя статистически отчети към Националния статистически институт;

·        Изготвя доклади, становища, заповеди, справки и други документи;

·        Участва в подготовката и изпълнението на международни проекти, финансирани от двустранни и многостранни програми, програми и фондове на ЕС, в т.ч. от Структурни и Кохезионни фондове и др. донорски инициативи.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

а) писмено заявление (свободен текст, с посочване на телефони, e-mail, адрес за кореспонденция) за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;

б) подробна професионална автобиография;

в) копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

г) копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг на държавен служител и професионален опит; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

д) копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона държавния служител;

е) копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит- трудова книжка и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (при наличие на такива).

ж) копия от други документи по преценка на кандидата;


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед ГЕ ФСУ.pdf
критерии за подбор.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран