???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Началник на отдел в община и в район

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

- Да познава и правилно да прилага: Закон за устройството на територията, Закон за достъп до обществена информация, Закон за държавния служител, Закон за местното самоуправление и местната администрация, нормативните актове касаещи дейността на отдела и наредбите към тях, както и подзаконовите нормативни актове на Столичен общински съвет.

- Компютърна умения – Word, Excel и специализирани софтуерни програми.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Осъществява ръководство, планиране, организация, контрол и координация на отдел „УТККС“. 

Ръководи, планира, организира, контролира и координира дейността на отдела.

Носи отговорност за изпълнението на задачите в отдела.

Отчита постигането на целите и дейността на отдела пред ръководството.

Изготвя или съгласува административни актове, издавани от кмета на района.

Участва в заседания на РЕСУТ

Организира и контролира съставянето и утвърждаване на протоколи от заседанията на РЕСУТ, както и тяхното съхраняване и архивиране.

Организира и контролира представянето и разглеждането на проекти от служителите на отдел УТККС пред РЕСУТ

Организира и контролира правилното съхраняване и предаване на приключените одобрени /съгласувани/ проекти в районния архив.

Организира и контролира изпълнението на преписки и жалби свързани с незаконно строителство и следи за спазването на нормативно приетите в ЗУТ срокове

Организира воденето на регистър на заповедни книги за строежите на територията на район „Нови Искър”.

Организира воденето на регистър на заверените протоколи обр.2 и обр.3 за строежите на територията на район „Нови Искър”.

Участва в комисии, свързани с дейността на района. Упражнява контрол съгл. чл. 223 от ЗУТ.





Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1.Писмено заявление за участие в подбора (свободен текст, като се посочва телефонен номер, електронна поща и адрес за кореспонденция);

2. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен (диплома), допълнителна квалификация и преминати курсове - сертификати. (Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага).

3. Копие на служебна книжка, удостоверяваща валидно служебно правоотношение, изтекъл изпитателен срок, придобит ранг.

4.Копие на други документи, удостоверяващи професионален опит: трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка и/или официален документ доказващ стаж.

5. Автобиография


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Обявление Н-к отдел УТККС.doc
критерии (1).docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран