???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Държавен инспектор в инспекторат по чл. 46 от Закона за администрацията в министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Професионален опит: 4 години опит в държавната администрация и/или в правната област, или придобит ІІ младши ранг.

Допълнителните изисквания за длъжността, са:

  • висше образование в областта на стопанските или правните науки;
  • компютърни умения – МS Office, Internet, правно-информационни продукти;
  • за специалност „Право” - придобита правоспособност;
  • познаване и използване на законодателството в областта на административния контрол и дейността на администрацията на Министерството на финансите (МФ) и на административните структури, чиито ръководители са второстепенни разпоредители с бюджет по бюджета на министерството.
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
  1. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Осъществяване на административен контрол по прилагане на нормативните и вътрешноведомствените актове от администрацията на министерството и на административните структури, чиито ръководители са второстепенни разпоредители с бюджет по бюджета на МФ. Изготвяне на предложения за отстраняване на констатираните нарушения и за подобряване дейността на администрацията на министерството и на административните структури, чиито ръководители са второстепенни разпоредители с бюджет по бюджета на МФ. Разглеждане на предложения и сигнали по реда на Административнопроцесуалния кодекс. Изготвяне на анализи и предложения за усъвършенстване на контрола. Осъществяване на контрол и извършване на проверки по Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Изготвяне на предложения за ангажиране на дисциплинарна отговорност. Съставяне на актове за установяване на административни нарушения при констатирани нарушения в предвидените в нормативен акт случаи.
  2. Размерът на основната заплата за длъжността е от 1077 до 3500 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите на служителите на МФ.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1.Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие, са:

  • писмено заявление по образец за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;
  • подробна професионална автобиография;
  • копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г., обн., ДВ, бр. 69 от 2000 г.), за допълнителни квалификации и за правоспособност;
  • копия на служебна книжка и заповеди, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг на държавен служител и професионален опит; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;
  • копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;
  • копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официални документи за извършване на дейност в чужбина, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава (ако притежават такива).

2.Документите следва да бъдат представени в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в Портала за работа в държавната администрация по един от следните начини:

  • лично или чрез представител, в сградата на МФ на адрес: ул. „Г. С. Раковски” № 102, Център за административно обслужване (стая № 1) на партерния етаж - входа от ул. „Георги Бенковски”, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа;
  • по електронен път на адрес - HR-Select@minfin.bg.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Образец на заявление за участие в подбор.docx
Заповед мобилност Инспекторат ДИ_Official.pdf
Критерии за подбор.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран