???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1. Образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;

2. Област на висшето образование – съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;

3. Професионално направление – съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;

4. Минимален професионален опит – 3 години или минимален ранг III младши;

5. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).

6. Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл.

7. Право да кандидатстват имат държавни служители, които не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

8. Кандидатите да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Поверително“.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ в сектор „Финансово-счетоводна отчетност“ към отдел „Административен“:

1. Извършва проверка на представени първични, вторични и приложими счетоводни документи за извършените от дирекцията стопански операции и движение на материални активи в дирекцията и в структури в МВР.

2. Съблюдава правилното оформяне на документите, свързани с финансово-счетоводната отчетност и срочното им осчетоводяване.

3. Осчетоводява своевременно вписване по съответните счетоводни сметки, за които отговаря в счетоводния програмен продукт.

4. Съставя извлечения, оборотни ведомости, отчетни форми за ежемесечното, тримесечното и годишно касово изпълнение на дейностите, финансирани с бюджетни средствата и средства от европейски фондове, анализира резултатите от финансовата дейност.

5. Извършване на осчетоводявания и инвентаризации, организацията на материалната отчетност и вида на първичните счетоводни и приходо-разходни документи.

6. Въвежда информация, свързана с начисляването на възнаграждения на служителите на дирекцията в АИС ТРЗ и произтичащите от това дейности.

7. Участва в комисии за разглеждане, оценяване и класиране на оферти по процедури по реда на Закона за обществените поръчки.

8. Открива и води досиета за разход на сключените договори по Закона за обществените поръчки с възложител директорът на дирекция „Управление на собствеността и социални дейности“ – МВР.

9. Осъществява контрол върху изпълнението на сключените договори по отношение на: Плащанията по сключени договори след предоставяне от съответния доволстващ сектор на задължителните разходно-оправдателни документи; Изчислява дължимите неустойки по сключените договори; Отговаря за освобождаване на гаранциите за изпълнение на договорите в определените срокове, след като бъде уведомен от доволстващия сектор, следящ изпълнението на договора; Предоставя информация на отдел „Обществени поръчки“ и съответния доволстващ сектор, за окончателно плащане по договори за обществени поръчки и за плащането на начислените неустойки в сроковете, регламентирани във Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в дирекция „Управление на собствеността и социални дейности“ – МВР.

10. Участва в изготвянето на оборотните ведомости и друга отчетна информация за целите на съставянето и предоставянето на месечното, тримесечното и годишно касово изпълнение на бюджета.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи в свободен текст за заемане на свободната длъжност при условията на чл. 81а от ЗДСл, като задължително се посочват телефон и e-mail за кореспонденция с кандидата;

2. Автобиография;

3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;

4. Копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);

5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл – по заместване, следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);

7. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.


Място, електронна поща и срок за подаване на документите:

Документите следва да бъдат подавани в 10-дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg), на адрес: гр. София, ул. „Княз Борис І“ № 124, всеки работен ден от 09:30 ч. до 11:30 ч. и от 13:30 ч. до 16:00 ч. в деловодство на дирекция „Управление на собствеността и социални дейности“ – МВР.

Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: int.82@mvr.bg.

Кореспонденцията с кандидатите ще се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за заемане на длъжността.

Лице за контакт: Ивелина Николова, телефон 02/982 2197, e-mail: int.82@mvr.bg.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед
Критерии

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран