???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши юрисконсулт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Професионална област: Право и юридическа правоспособност;

Минимален професионален опит – 2 години в областта на процесуалното представителство и/или минимален ранг – IV младши;

Кандидатът да заема длъжност по служебно правоотношение в администрация, различна от Министерството на туризма и да е с изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл., както и да не заема длъжност при непълно работно време;

При заемане на длъжност по чл. 15 от ЗДСл., кандидатът да е с изтекъл срок за изпитване и да има годишна оценка от последното оценяване от администрацията в която е назначен, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Да познава и прилага на практика нормативната уредба, свързана с преките задължения и вътрешната нормативна уредба на министерството.

Добри компютърни умения с оглед ефективното изпълнение на длъжността.

Работа с правно-информационна система. 


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Осъществява процесуално представителство на министъра и на Министерството и участва в разработването на проекти на нормативни актове от компетентността на министъра, както и участва в изготвянето на предварителни оценки на въздействието им.

Области на дейност:

Осигуряване на правна защита и съдействие пред съдебните и специализирани административни органи.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
  1. Писмено заявление в свободен текст до министъра за заемане на свободната позиция по чл. 81а от ЗДСл. (с посочен телефон, email за връзка и адрес за кореспонденция);
  2. Подробна автобиография;
  3. Копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен и правоспособност. (За лицата завършили висше образование след 01.01.2012 г. в български висши училища, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата);
  4. Копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавния служител, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време;
  5. Копие от формуляр за годишна оценка от последното оценяване на изпълнението на длъжността от администрацията, в която е назначен, съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация, когато служителят заема длъжност по чл. 15 от ЗДСл.;
  6. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка, и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
  7. Копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността и/или удостоверяващи допълнителна квалификация и умения - по преценка на кандидата.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Zapoved_st.pdf
Критерии подбор.pdf