Необходими документи за кандидатстване:
3.1. Заявление за участие в подбора (свободен текст, с посочване на телефони, електронна поща, адрес за кореспонденция);
3.2. Професионална автобиография;
3.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.4. Копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно времe;
3.5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание
чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;
3.6. Копие на документ, който в цялост съответства на съдържанието на оригиналния документ, удостоверяващ продължителността и областта на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина. Кандидатът може да предостави и копие на други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит професионалния опит (в т.ч. длъжностна характеристика; граждански договор, придружен със справка за осигурителния доход за социално осигуряване, издадена от съответната компетентна институция.);
Документи, удостоверяващи професионален опит на чужд език, следва да са преведени на български език, при спазване на изискванията на Правилника за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа.
3.7. Други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността.
Срок и място за подаване на документи:
Документите, включително и подадените по електронен път, се представят в 11-дневен срок, считано от 31.01.2025 г. до 17.30 ч. на 10.02.2025 г. включително, по един от следните начини:
1. лично или чрез пълномощник в сградата на Министерството на образованието и науката, гр. София, бул. „Княз Дондуков“ 2А, Приемна, всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа или
2. на електронна поща priemna@mon.bg.
Лице за контакт: Елена Узунова – главен експерт в отдел „Подбор, обучение и оценяване“, дирекция „Човешки ресурси и административно обслужване“, тел. 02/9217607, електронна поща e.uzunova@mon.bg.
Длъжностна характеристика за длъжността се предоставя на кандидатите при подаване на документите.