Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление за участие в подбора (свободен текст, с посочване на телефони, електронна поща, адрес за кореспонденция);
2. Професионална автобиография;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
4. Копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно времe;
5. Kопие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;
6. Копие на документ, който в цялост съответства на съдържанието на оригиналния документ, удостоверяващ продължителността и областта на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина. Кандидатът може да предостави и копие на други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит професионалния опит (в т.ч. длъжностна характеристика; граждански договор, придружен със справка за осигурителния доход за социално осигуряване, издадена от съответната компетентна институция.). Документи, удостоверяващи професионален опит на чужд език, следва да са преведени на български език, при спазване на изискванията на Правилника за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа.
7. Други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността.
Място и срок за подаване на документи:
- Документите, включително и на подадените по електронен път се представят в 11-дневен срок, считано от 31.01.2025 г. до 17.30 ч. на 10.02.2025 г. включително, по един от следните начини:
1. лично или чрез пълномощник в сградата на:
- Регионално управление на образованието – Плевен, гр. Плевен, ул. "Димитър Константинов" № 23, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа или
2. на електронна поща rio_pleven@mon.bg.
- Лице за контакт: Емилия Гергова – главен специалист – човешки ресурси в РУО - Плевен, телефон за контакт: 064/800 954, електронна поща: rio_pleven@mon.bg.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: