???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Началник на отдел в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Професионална област: Право, с придобита юридическа правоспособност;

Кандидатът да заема длъжност по служебно правоотношение в администрация, различна от Министерството на туризма и да е с изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл, както и да не заема длъжност при непълно работно време;

При заемане на длъжност по чл. 15 от ЗДСл., кандидатът да е с изтекъл срок за изпитване и да има годишна оценка от последното оценяване от администрацията в която е назначен, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Познаване на основните нормативни актове, свързани с изпълняваната работа и вътрешната нормативна уредба на министерството.

Добри компютърни умения и допълнителни квалификации с оглед ефективното изпълнение на длъжността.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Основна цел на длъжността: Ръководство и контрол на дейностите по правно обслужване и юридическо представителство на Министерство на туризма. Провеждане на институционална политика за:

- законосъобразност на актове на министъра и на министерството;

- осъществяване на ефективно процесуално представителство в защита на държавния интерес;

- осигуряване на законосъобразност на правно-нормативната дейност.

Области на дейност: Осигуряване на законосъобразност на правно-нормативната дейност на ведомството, оказване на правно съдействие на министъра на туризма при изпълнение на законовите му правомощия; ръководство и контрол на процесуално представителство; дейности в областта на производства по налагане на принудителни административни мерки.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
  1. Писмено заявление в свободен текст до министъра за заемане на свободна позиция по чл. 81а от ЗДСл. (с посочен телефон, email за връзка и адрес за кореспонденция);
  2. Подробна автобиография;
  3.  Копие от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен. (За лицата завършили висше образование, след 01.01.2012 г. в български висши училища, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата);
  4. Копия от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време;
  5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване на изпълнението на длъжността от администрацията в която е назначен, съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация, когато служителя заема длъжност по чл. 15 от ЗДСл;
  6. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка, и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
  7. Копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността и/или удостоверяващи допълнителна квалификация и умения - по преценка на кандидата.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Zapoved.doc.pdf
Критерии.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран