???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Финансов контрольор в структури по чл. 37, ал. 1, т. 2 ЗМВР с район на действие извън територията на гр. София и териториални звена на структурите на МВР с район на действие извън територията на гр. София

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

1. Образователно-квалификационна степен „магистър“;

2. Области на висшето образование - ПМС № 125/24.06.2002 г.;

3. Професионално направление - ПМС № 125/24.06.2002 г.;

4. Минимален професионален опит - 2 години и/или минимален ранг IV младши.;

5. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл);

6. Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл;

7. Право да кандидатстват имат държавни служители, които не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

8. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно”, съгласно Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ).


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика: ФИНАНСОВ КОНТРОЛЬОР

Организира и осъществява предварителен финансов контрол за законосъобразност, текущ и последващ вътрешен финансов контрол върху процесите и дейностите, свързани с приходите и разходите на ОДМВР – Габрово, в това число и всички решения и действия за поемане на финансови задължения и извършване на разходи, както следва:

- Отговаря за изграждането, въвеждането, развиването и актуализирането на системата за финансово управление и контрол съобразно специфичните цели и особености на дейността на ОДМВР – Габрово, като разработва писмени политики, правила, основни процедури, работни инструкции, указания и типови документи за въвеждане и актуализиране на системата за финансово управление и контрол (СФУК) в ОДМВР – Габрово.

- Оказва методическа помощ за прилагане на системата за финансово управление и контрол;

- Осъществява контрол по отношение на средствата, получени от републиканския бюджет, средствата по европейски фондове, програми и други финансови механизми и донори;

- Осъществява контролни функции преди поемане на всяко задължение;

- Осъществява контролни функции преди извършване на всеки разход;

- Изисква допълване на документацията, когато за поемане на задължение или извършване на разход прецени, че тя е непълна;

- Дава становища на директора на ОДМВР – Габрово по законосъобразността на извършените действия и разходи от дирекцията;

- Участва в изготвянето и актуализирането на документите в дирекцията, свързани с осъществяване на отговорностите на директора на ОДМВР – Габрово по чл.7 от ЗФУКПС;

- Дава становища и извършва проверки, свързани с осъществяване на отговорностите на директора на ОДМВР – Габрово по чл.7 от ЗФУКПС;

- Участва в изготвянето и актуализирането на риск-регистъра на ОДМВР – Габрово;

- Извършва проверки за последващи оценки на изпълнението;

- Изготвя въпросник и доклад за състоянието на СФУК в ОДМВР – Габрово в съответствие с изискванията на Наредбата за формата, съдържанието, реда и сроковете за предоставяне на информация по чл.8, ал. 2 от ЗФУКПС;

- Организира и осъществява работата си самостоятелно, съобразно спецификата на дейността, при спазване на действащата за страната и Европейския съюз нормативна уредба и вътрешните правила, законови и подзаконови нормативни актове в системата на МВР;

- В края на бюджетната година изготвя и представя на директора на ОДМВР – Габрово отчет за резултатите от дейността си и препоръки за подобряване на финансовата дисциплина.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи:

1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи за участие в подбора по чл. 81а от ЗДСл (свободен текст, като задължително се посочват трите имена, телефонен номер и e-mail за кореспонденция). В заявлението си кандидатът изрично упоменава дали е назначен по заместване по чл. 15 от ЗДСл;

2. Автобиография;

3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е премината процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката чрез Националния център за информация и документация;

4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);

5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок на изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);

7.           Копие на документ, удостоверяващ разрешения достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ или съгласие за проучване.

8. Копия от други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.


Място, електронна поща и срок за подаване на документите.

Документите следва да бъдат подавани в 10 - дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg), на адрес: на адрес гр. Габрово, ул. “Орловска” № 50, всеки работен ден от 09:30 до 11:00 и от 14:00 до 16:00 часа в сектор „Координация, административно и правно обслужване и човешки ресурси“ при Областна дирекция на МВР – Габрово. Документите може да се подават и по електронен път (e-mail – gabrovo@mvr.bg). Лица за контакти и телефони за справки и допълнителна информация: Цветанка Михова – 066/826317, Румяна Русинова – 066/826517.


Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл., както и задължението им да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и ППЗЗКИ.

Кореспонденцията с кандидата се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за участие в подбора.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Критерии.pdf
GAB_122_81a.doc

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран