Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика: ФИНАНСОВ КОНТРОЛЬОР
Организира и осъществява предварителен финансов контрол за законосъобразност, текущ и последващ вътрешен финансов контрол върху процесите и дейностите, свързани с приходите и разходите на ОДМВР – Габрово, в това число и всички решения и действия за поемане на финансови задължения и извършване на разходи, както следва:
- Отговаря за изграждането, въвеждането, развиването и актуализирането на системата за финансово управление и контрол съобразно специфичните цели и особености на дейността на ОДМВР – Габрово, като разработва писмени политики, правила, основни процедури, работни инструкции, указания и типови документи за въвеждане и актуализиране на системата за финансово управление и контрол (СФУК) в ОДМВР – Габрово.
- Оказва методическа помощ за прилагане на системата за финансово управление и контрол;
- Осъществява контрол по отношение на средствата, получени от републиканския бюджет, средствата по европейски фондове, програми и други финансови механизми и донори;
- Осъществява контролни функции преди поемане на всяко задължение;
- Осъществява контролни функции преди извършване на всеки разход;
- Изисква допълване на документацията, когато за поемане на задължение или извършване на разход прецени, че тя е непълна;
- Дава становища на директора на ОДМВР – Габрово по законосъобразността на извършените действия и разходи от дирекцията;
- Участва в изготвянето и актуализирането на документите в дирекцията, свързани с осъществяване на отговорностите на директора на ОДМВР – Габрово по чл.7 от ЗФУКПС;
- Дава становища и извършва проверки, свързани с осъществяване на отговорностите на директора на ОДМВР – Габрово по чл.7 от ЗФУКПС;
- Участва в изготвянето и актуализирането на риск-регистъра на ОДМВР – Габрово;
- Извършва проверки за последващи оценки на изпълнението;
- Изготвя въпросник и доклад за състоянието на СФУК в ОДМВР – Габрово в съответствие с изискванията на Наредбата за формата, съдържанието, реда и сроковете за предоставяне на информация по чл.8, ал. 2 от ЗФУКПС;
- Организира и осъществява работата си самостоятелно, съобразно спецификата на дейността, при спазване на действащата за страната и Европейския съюз нормативна уредба и вътрешните правила, законови и подзаконови нормативни актове в системата на МВР;
- В края на бюджетната година изготвя и представя на директора на ОДМВР – Габрово отчет за резултатите от дейността си и препоръки за подобряване на финансовата дисциплина.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Необходими документи:
1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи за участие в подбора по чл. 81а от ЗДСл (свободен текст, като задължително се посочват трите имена, телефонен номер и e-mail за кореспонденция). В заявлението си кандидатът изрично упоменава дали е назначен по заместване по чл. 15 от ЗДСл;
2. Автобиография;
3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е премината процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката чрез Националния център за информация и документация;
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);
5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок на изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;
6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);
7. Копие на документ, удостоверяващ разрешения достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ или съгласие за проучване.
8. Копия от други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.
Място, електронна поща и срок за подаване на документите.
Документите следва да бъдат подавани в 10 - дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg), на адрес: на адрес гр. Габрово, ул. “Орловска” № 50, всеки работен ден от 09:30 до 11:00 и от 14:00 до 16:00 часа в сектор „Координация, административно и правно обслужване и човешки ресурси“ при Областна дирекция на МВР – Габрово. Документите може да се подават и по електронен път (e-mail – gabrovo@mvr.bg). Лица за контакти и телефони за справки и допълнителна информация: Цветанка Михова – 066/826317, Румяна Русинова – 066/826517.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл., както и задължението им да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и ППЗЗКИ.
Кореспонденцията с кандидата се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за участие в подбора.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: